2015. március 2., hétfő

49. fejezet

(Jimmy)


- Vicky! - a karjaimban tartottam őt, miközben felálltam a földről, és lassan megindultam lefelé a dombról vele. Végre túlestem a szerelmi vallomáson, és próbáltam valami hasonlót kicsikarni belőle is. - Veszettül odavagyok érted! Meg sem tudnám fogalmazni neked ez azt érzést, ezért mondtam azt, hogy szeretlek. Te vagy a világom, a mindenem, és szeretnék veled úgy együtt lenni, hogy ne kelljen titkolnom ezt az érzést. - minden szavam őszinte és igaz volt.

- Szeretlek Jimmy, ezért önző vagyok. Csak magamnak akarlak téged! - bújt hozzám menet közben szorosabban. Halántékon csókoltam, de legszívesebben ott helyben ledöntöttem volna a szavaiért a hóba, ha nem féltettem volna, hogy megfázik.

- Elhagyom Gabby-t, és elválok tőle. Holnap megmondom neki, hogy téged szeretlek, és veled akarok lenni. - majdnem elbőgte magát, ezt nem volt nehéz észre venni, ennek ellenére sugárzó arccal nézett fel rám, majd hirtelen kigombolta a nadrágját. Gondolatban már a hóba fektettem, és a két lába közé furakodtam.

- Mutatnom kell valamit. - mondta értetlen arckifejezésem látva. Lejjebb húzta a bugyiját, és megmutatta az új tetkómat. - Kvittek vagyunk, faszfejkém! - vigyorgott rám, majd visszaöltözött. Teljesen lefagytam, és nem a hideg miatt. Az én kibaszott monogramom díszelgett tintával a puncijába varrva. Mi lehetne ennél szexibb? Leesett állal álltam vele szemben, egészen különös tekintettel néztem rá, majd a karomba kaptam őt, és forogni kezdtem vele. Mosolyogva sikongatott a magasban, majd úgy csókolt szájon, hogy biztos lehessek benne, mik a tervei, amint hazaértünk a jó meleg házba. 

Nem akartam, hogy kifáradjon az úton, így miután eleresztettem őt, fogást váltottam rajta, feldobtam a vállamra, és úgy vittem egészen hazáig. Dean Katie-vel ücsörgött a nappaliban, éppen egy nagy pókerpartiban voltak, Nana pedig egy könyvvel bevackolta magát a kandalló elé. Mi Vicky-vel felosontunk az emeletre a szobájába, és vadul egymásnak estünk. Az észbontó szex után csak feküdtünk egymás karjaiban, és arról beszélgettünk, milyen lesz az életünk azután, hogy szakítottam Gabby-val, és visszaköltöztem ide. Eszembe sem jutott, hogy a régi szobámba cuccoljak majd vissza, csak úgy tudtam ezt elképzelni, hogy közös szobánk legyen Vicky-vel, és már nagyon vártam, hogy másnap végre lezárhassam az életemnek ezt a fejezetét. 

Vicky a karomban aludt, én pedig éberen feküdtem az ágyában, ami hamarosan már a mi ágyunk lesz. A szívem túlcsordult az iránta érzett szerelemtől, és rájöttem, valóban mindig csak őt szerettem. Emlékeztem az első találkozásunkra, pedig még csak 5 éves voltam akkor. Épp hogy megszületett, anyával bementünk a kórházba Allie-hez, hogy megnézzük őket, minden rendben ment e, mikor Dean elénk lépett egy rózsaszín plédbe bugyolált, nyivákoló kis csomaggal. Emlékszem, milyen szkeptikusan szemlélgettem azt a kis valamit a karjában, és hogyan nyújtózkodtam, hogy megleshessem mit rejt a pléd. Dean ezt látva leguggolt elém, és megmutatta őt.

- Ő itt Vicky. - mosolygott rám Dean nagyon is büszkén. Szerettem volna, ha az én papám is ilyen hangon beszélt volna rólam mások előtt, de ez már akkor is csak egy hiú ábránd volt. A kisbaba, ahogy rá néztem, abbahagyta a nyivákolást, és mikor Dean a kezembe adta őt, egyenesen a szemembe nézett, és elmosolyodott. A világon a legszebb zöld szemek néztek rám a rózsaszín kis takaróból, és én már akkor teljesen elvarázsolódtam tőle. 

Legközelebb akkor láthattam őt, amikor 4 éves volt. Együtt homokoztunk a hátsó kertben, fogócskáztunk, minden hülyeségre hajlandó voltam a kedvéért, és nem azért, mert Dean és anya megkértek rá. Azt akartam, hogy engem is ugyanúgy szeressen az a kislány, ahogy Dean-t, vagy Nana-t. Szerettem, ahogy a kis testével hozzám bújt, felnézett rám, és csüggött minden szavamon. Rengeteg szép emlékem volt a gyerekkorából, amiket kincsként őriztem a szívemben. Mindig is nagyon közel állt hozzám, de csak 16 éves korában vettem észre, hogy ez az érzés, amit iránta érzek, az szerelem. Akkor még én is bolond voltam, a hormonjaim csak úgy tomboltak bennem, és én harc nélkül elengedtem őt. Képes lett volna kihordani a gyermekünket, egyedül végigcsinálni mindent, és én ezt becsültem benne. 

A sors keze volt, hogy visszataláltunk egymáshoz. Sosem voltam szerelmes Gabrielle-be, csak kerestem valakit, akivel együtt tudtam élni, és aki cseppet sem hasonlít Vicky-re.Rámosolyogtam békésen szuszogó szerelmemre, majd apró csókokat nyomtam a halántékára. Vicky félálomban mosolygott, de nem nyitotta ki a szemeit.

- Emlékszel, mikor 4 éves korodban először jöhettél ide apádhoz egy nyárra? - kérdeztem suttogva.

- Mhm... - motyogta vissza. - Nagyon jókat játszottunk. - közelebb fészkelődött hozzám.

- Már akkor azt gondoltam rólad, hogy gyönyörű vagy. - vallottam be. Kinyitotta a szemeit, szerelmesen nézett rám a sötétben. Csak a hold fénye világított a szobába, de engem így is perzselt a tekintete.

- Már akkor totál beléd voltam esve. - kuncogott Vicky.

- És én akkor is egy faszfej voltam? - kérdeztem vigyorogva.

- Hát persze... - forgatta meg a szemeit, majd miután cuppanós puszit nyomott a meztelen mellkasomra, visszatette oda a fejét, én pedig visszasimogattam az álomba.

Kora délelőtt keltünk fel, együtt megreggeliztünk. Legnagyobb meglepetésünkre Katie is velünk tartott, Dean egyik kinyúlt pólójában foglalt helyet az asztalnál, és idegesen tördelte a kezeit. Vicky és én igyekeztünk nagyon is természetesen viselkedni vele, nehogy elriasszuk Dean-től. Nana volt, aki megtörte az idillt, de tőle nem igazán vártam diszkréciót.

- Na végre felvállaljátok már ezt a kapcsolatot? - csapta össze Nana a tenyereit izgatottan. - Elég idegesítő volt már úgy tenni, mintha korán lefeküdnék aludni, hogy Katie nyugodtan felosonhasson a szobádba... - kacsintott Deanre, mi pedig röhögésben törtünk ki.

A reggeli további része élcelődéssel telt, majd hosszas búcsúzkodás után elindultam a belvárosi lakásunkba, hogy egy nagyon is nehéz beszélgetéssel véget vessek a boldogtalan házasságomnak. 



(Gabrielle)

Alig vártam, hogy leteljen a műszakom, és mehessek haza James-hez. Mostanában nagyon kevés időt töltöttünk együtt, és kicsit lelkiismeret furdalásom volt emiatt, hisz ez miattam alakult így. Ma mindenképpen meg szerettem volna beszélni vele a jövőnket érintő kérdéseket, mert eldöntöttem,  hogy ezentúl kevesebb munkát vállalok, és több időt fogok vele tölteni. 

Mondjuk nem vettem észre, hogy zavarta volna mostanában a dolog, de elejét akartam venni a problémáknak és a konfliktusoknak. Kevés alkalommal jutottam el az utóbbi hetekben a baráti és a családi összejövetelekre, de azért nem voltam ostoba, és észrevettem, hogy valami mocskos dolog ment a hátam mögött. Mindenki nagyon furcsán viselkedett velem, James tekintete pedig túlzottan is gyakran időzött el annak a szemérmetlen Vicky-nek a testén. 

Nagyon megszerettem Dean-t, ezért az ő tisztelete érdekében visszafogtam magam, de nem volt a szívem csücske a lánya. Csúnyán beszélt, nem törődött az embertársai érzéseivel, és a saját érdekeit szem előtt tartva képes volt bárkin átgázolni. Az én kedves, jóravaló férjem pedig csüngött ennek a kislánynak minden egyes szaván, mintha csak az ujja köré csavarta volna. 

Az utóbbi időben rengeteget beszéltem telefonon anyukámmal a házasságom miatt, tőle vártam a megnyugtatást azzal kapcsolatban, hogy nem ment el az eszem. Tisztán éreztem, hogy a férjem tilosban járt, és nem tudtam miként édesgethettem volna vissza magamhoz. Anya persze megnyugtatott, hogy ne fogjam ezt fel olyan melodramatikusan, hiszen a férfiak amolyan ösztönlények, és sokszor a nemi szervükkel gondolkodtak az agyuk helyett. James tipikusan ilyen férfi volt. Mielőtt összeházasodtunk, végig viszonya volt egy nővel, amit én első kézből Katie-től tudtam meg, de most hiába faggattam őt, nem volt hajlandó bemószerolni a barátját. 

Pedig én a zsigereimben éreztem, hogy Vicky és a férjem közt volt valami. Szétválasztani nem tudtam őket, hisz a család érdeke volt, hogy egy helyen dolgozzanak, de ravaszabb voltam, mint Vicky, és nem engedhettem, hogy teljesen megrontsa James-t. Az egy dolog, hogy bűnös testi kapcsolat volt köztük, de James nem engedhette meg a lelki üdve érdekében, hogy a házasságtörés súlyos vétke beszennyezze őt. Én is sikeresen ellen tudtam állni ezeknek a kísértéseknek, és nem voltam hajlandó áldozni az élvezetek oltárán. Bár nagyon nehéz feladat volt. A házasságunk elején James nagyon erősen próbálkozott bemocskolni az én tiszta, hithű keresztény lelkemet, és csábított engem, hogy lépjek a bűnösök ösvényére, de időben feleszméltem. A test örömeit megtagadtam magamtól, és igyekeztem távol tartani magamat a férjemtől. A nemi aktus gyermeknemzésre való, és én nem óhajtottam léha élvezetből minden áldott nap odavetni magamat neki.

Az ebédlőasztalnál ültem, és egy ajándékba kapott bonbont bontottam épp fel, mikor James belépett a lakásba. Egyértelműen nem töltötte itthon az éjszakát, de nem szándékoztam ezt szóba hozni. Ha ő azt hitte, hogy buta a felesége, nem kellett rájönnie idejekorán, hogy ez nem volt helytálló feltételezés. 

- Szia Gabby! - köszöntött egy félmosollyal, miközben levette havas bakancsát, és felakasztotta a télikabátját a fogasra. Roppant férfias volt, sokszor megfeledkeztem magamról, és csak bámultam őt tátott szájjal. Betömtem a számba inkább még egy csokit, és azt szopogatva válaszoltam.

- Szia szívem. - rámosolyogtam, és megpaskoltam a mellettem levő szék ülőrészét, jelezve, hogy szeretném, ha leülne mellém. Gyanakodva méregetett, én pedig élveztem a pillanatot. Kihúzta a széket, megfordította, és lovaglóülésben rápattant a rosszalló tekintetem ellenére is.

- Beszélni szeretnék veled, Gabby. - mondta egy hatalmas sóhaj kíséretében. Tudtam, hogy ez semmi jót nem tartogat a számomra, ezért gyorsan beelőztem.

- Hatalmas örömhírem van számodra, James. - mosolyogtam rá, majd bekaptam még egy kocka csokoládét a dobozból, és kényelmesen elhelyezkedtem a széken. - Kisbabát várok. - simítottam végig jelentőségteljesen a még lapos hasamon. Nem akartam vele közölni, míg le nem telt az első trimeszter, de most úgy éreztem, nem halogathattam ezt tovább. Valami készült a háttérben, és nekem meg kellett védenem a házasságunkat, és a férjem lelki üdvét is. Olyan nő akartam lenni, aki a tízparancsolat szerint éli az életét, és a házasságát is megóvja. Nem hagyhattam, hogy James kilépjen az életemből, és a baba miatt biztosan nem is fog már soha többet. Anyának igazán remek ötletei voltak mindig is, és most is a segítségemre volt ezzel a gyermekvállalás kapcsán. Elégedetten néztem a férjemet, aki szó szerint belefagyott a székébe.

Bármire is készült, bármit is szervezett az az álnok Vicky ellenem, ez a hír most mindent más megvilágításba helyezett. Éreztem a csontjaimban. 

- Hogy mit vársz? - pattant fel hirtelen James a székről, ami a lendülettől felborult. Összerezzentem a hevességétől, sosem viselkedett még így a jelenlétemben, de nem törődött vele.

- Az Úr megajándékozott bennünket egy gyermekkel. - próbáltam mosolyogni, de elbizonytalanodtam az arckifejezése láttán. Kifejezetten dühös volt, és ennek nagyon nem örültem. 

- És mégis miért akartunk volna mi gyereket vállalni? Engem meg sem kérdeztél erről! - ordított, és ez nagyon nem tetszett nekem. Teljesen kikelt magából, én pedig rémülten ültem vele szemben. Fel-alá kezdett mászkálni az ebédlőben, szemei szikrákat szórtak felém. - Hogy merészeltél ebben egyedül döntést hozni?

- Én azt hittem... - nyökögtem riadtan, de belém fojtotta a szót. Nem erre a reakcióra számítottam tőle.

- Mit hittél? - morogta az arcomba. - Mégis mi a lószart hittél? - megragadta a bonbonos dobozt, és a földre lökte, majd az asztalt is felborította. Reszketve ültem ott, és féltem, hogy engem is bántani fog.

- Hogy azért vettél feleségül, mert családot szeretnél. - mondtam halkan, szemlesütve.

- Én meg kibaszottul azt hittem, hogy jogom van eldönteni, mit szeretnék, és nem a hátam mögött hozza meg a feleségem az olyan döntéseket, amik befolyással lehetnek az egész kibaszott életemre! - rám szegezte vad tekintetét, majd az előtérbe sietett. Félve mentem utána. A bakancsát húzta.

- Ne haragudj rám... - kértem halkan.

Nem válaszolt, felkapta a kabátját, és iszonyatos erővel rám csapta az ajtót. Sejtettem, hogy hová indult, de nem akartam most utána menni. Minden egészen másképp sült el, mint ahogyan azt képzeltem. Kifolyt egy könnycsepp az arcomra, de kínosnak ítéltem, ezért azonnal letöröltem, és a telefonom után nyúltam. Mindenképp találkozni akartam a tiszteletessel, hogy tanácsot kérjek tőle. James-t valahogyan meg kellett térítenem az igaz hit útjára, mert képes lett volna mindent félredobni egy olyan erkölcstelen némber miatt, mint Vicky. Rossz hatással volt rá, és emiatt a gyermekünket sem tudta megfelelően fogadni. Mindennek Vicky volt az oka...





Drágáim!
Meghoztam a friss részt, és komolyan mondom, úgy szenvedtem ki magamból. Remélem, nem fogtok nagyon utálni, amiért így alakultak a dolgok, de valljuk be, nem is lenne olyan élvezetes a dolog, ha most minden klappolna, és itt be is fejezném egy happy end-del :) Ugye?

Másrészt tök szeretek szenvedős részeket írni. Főleg amilyen hangulatban vagyok most... nem esett nehezemre. (igazából csoda, hogy nem öltem meg valakit...)

Szóval... ne haragudjatok és ne utáljatok nagyon, jó?

Iszonyatosan várom a komikat!!!!!!! <3

Imádlak benneteket, csóközön, Arielle



13 megjegyzés:

  1. Húú.. hát sokk alatt vagyok, az biztos.. nagyon vártam már, minden nap megnéztem, fent van-e már az új és amikor megláttam az volt ezeknek a borzalmas napoknak a fénypontja!! :3 és akkor elkezdtem olvasni, ittam minden sorát, minden betűjét azoknak a részeknek amely Vickyről és Jimmyről szóltak.. <3 tényleg, hogy lehet ilyen aranyos ez a Jimmy????! totál levett a lábamról.. ;;) és akkor bumm! jött az a rész, ahol Jimmy már nem Jimmy hanem James.. na akkor éreztem, hogy a hajam ki tudtam volna tépni.. illetve nem is a sajátom, inkább egy vörös loboncot tépáztam volna hosszan a határig s vissza! egy ideig elfeledkeztem róla, de most ismét eszembe jutott, hogy mennyire gyűlölöm ezt a kis szentfazék Gabby-t.. irritál, komolyan mondom kiakasztott ez a hír és már alig várom a következőt fejezetet, persze nem azért, hogy kelljen olvassam, ahogy Vicky és Jimmy szenved, hanem, hogy legyen mihamarabb vége ennek a rémálomnak.. :( talán túlságosan a lelkemen viselem a dolgot de téényleg eszeveszettül függő lettem és ez mind a te tehetségednek tudható be! szuper vagy, komolyan!! várom a folytatást, nagyon-nagyon-nagyon!! <3 Puszii: Lisa ;) :*

    VálaszTörlés
  2. Húú.. hát sokk alatt vagyok, az biztos.. nagyon vártam már, minden nap megnéztem, fent van-e már az új és amikor megláttam az volt ezeknek a borzalmas napoknak a fénypontja!! :3 és akkor elkezdtem olvasni, ittam minden sorát, minden betűjét azoknak a részeknek amely Vickyről és Jimmyről szóltak.. <3 tényleg, hogy lehet ilyen aranyos ez a Jimmy????! totál levett a lábamról.. ;;) és akkor bumm! jött az a rész, ahol Jimmy már nem Jimmy hanem James.. na akkor éreztem, hogy a hajam ki tudtam volna tépni.. illetve nem is a sajátom, inkább egy vörös loboncot tépáztam volna hosszan a határig s vissza! egy ideig elfeledkeztem róla, de most ismét eszembe jutott, hogy mennyire gyűlölöm ezt a kis szentfazék Gabby-t.. irritál, komolyan mondom kiakasztott ez a hír és már alig várom a következőt fejezetet, persze nem azért, hogy kelljen olvassam, ahogy Vicky és Jimmy szenved, hanem, hogy legyen mihamarabb vége ennek a rémálomnak.. :( talán túlságosan a lelkemen viselem a dolgot de téényleg eszeveszettül függő lettem és ez mind a te tehetségednek tudható be! szuper vagy, komolyan!! várom a folytatást, nagyon-nagyon-nagyon!! <3 Puszii: Lisa ;) :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lisa!
      Ne haragudj a sokk élmény miatt! :)
      Jimmy engem is levenne a lábamról, kár hogy nem létezik, csak az én fejemben :(
      Nekiláttam a következő fejezetnek, és 100%-ra mondhatom, hogy ma lesz friss már! :)
      Köszönöm, hogy dícsérsz!
      Puszi, Arielle

      Törlés
  3. Ooo basszus.... Hogy én mennyire utálom Gabet!! Jimmynek meg ki kell állnia Vicky mellett mert ha most is ott hagyja Vicky nem ad több eselyt (remelem) mert akkor megint osszetori főleg h kettejuknek is lett volna babajuk. A vörös ördög meg elgondolkozhatna. Amig Vicky nem jött addig csak munka es munka most meg hirtelen csak azert hogy ne hagyja el ,,James,,. Nem tetszik ez nekem... A reszeket imádom a blog meg mindog a kedvencek kozott szerepel szoval minden a helyen. Varom a folytatast! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Panna!
      Nekem se a szívem csücske a szentfazék "áspiskígyó", de muszáj egy kis galibát kevernie. A következő fejezetben kiderül, hogyan oldják meg a dolgot!
      Ma lesz friss! :)
      Puszi, Arielle

      Törlés
  4. Hát..(sóhaj) hát amikor megláttam a fejezet elején lévő gifet már akkor levert a víz idézem: "Nemár,hogy most Jimmy-Gabrielle enyelgést kell olvasnom, ugye nem??!!!!" Aztán elkezdtem olvasni és legördült egy hatalmas szikla a mellkasomról, hogy visszatértünk kedvenc párosom idillikus hangulatához, igen ám csak ekkor még csak nem is ejtettem,hogy mivel lepsz meg minket az áspiskígyó szemszögében...."
    Na de vissza is térnék a pozitívumokhoz: Először is már az első mondatoknál folyékony halmazállapotba kerültem szóval szerintem ez mindent elmond!!:D ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Na és az a pillanat amikor Vicky megmutatta a "kis" tetkóját... :DD Mit meg nem adnák egy olyan képért amin Jimmy erre a "kis apróságra" adott reakciója van megörökítve!!!!:3 Jajj és amikor Jimmy visszaidézte a gyermekkori pillanataikat... én komolyan azt hittem,hogy ennél jobban nem IMÁDHATOM, de ezek szerint igen!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ És természetesen ehhez a részhez kapcsolódóan küldeni is fogom a Best oof-ot, ami szinte az egész Jimmy szemszög!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ :D
    Az áspiskígyó szemszögére térve pedig: ha nagyon őszinte akarok lenni akkor meg kell mondanom utáltam az első szótól az utolsóig, de ettől eltekintve a kivitelzése a szokásos Arielle színvonal volt!! Igazából nem tudom,hogy sírjak-e vagy nevessek ezzel kapcsolatban!:/ A fejezetet olvasva szinte végig nevettem magamban mert ugyan már ez a nő tényleg ennyire fanatikusan hibbant,hogy így gondolkozik??!! Aztán a végén már bőgve röhögtem, mert komolyan miért,miért kell ennek a dögnek így keresztbe tennie Jimmy-Vicky párosnak????!!! Na azért most olyan állapotban vagyok,hogy legszívesebben kilökém egy autó, sőt kamion elé, vagy egy nagyon magas lépcsősor tetejéről huss lelökném a fenébe ezt a kis........ :O !!!!! Nagyon de nagyon remélem,hogy nem Jimmytől terhes és lesz ezzel kapcsolatban valami csavar,mert én komolyan megőrülök,hogy ha ennek lesz gyereke Jimmytől!!!!!!!!!!
    Szóval a végső konklúzió: Jimmy szemszögét az elejétől a végig IMÁDTAM, FANTASZTIKUS,FENOMENÁLIS,CSODÁLATOS LETT!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Ennek a dög áspiskígyónak a szemszögét pedig, hát enyhén szólva is rühelltem... És ha szemmel lehetne ölni az éteren keresztül kitalált személyeket hát ő már nem élne az tuti!!!! Szerintem ezzel hűen tükröztem mély ellenszenvemet a nőcskével szemben!
    Jajj azért a szemszöge melletti gif miatt dőltem a röhögéstől!!! Komolyan egy haláli nőszemély vagy!!!!:) ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    NAGYOOON de NAYOOOO de NAGYOOOOON de TÉNYLEG NAGYOOOON várom a folytattást,hogy mielőbb megtudhassam,hogy hogyan is oldja meg ezt a kicsinek nem nevezhető problémát kedvenc párosunk!!!!Remélem,hogy mihamarabb sikerülni fog nekik!!!) IMÁDÁS van EZERREL!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Puszi:Pixy
    Ui.: Remélem,hogy hamar rendbe jönnek a dolgok körülötted!!♥♥♥♥
    Azt pedig ha ilyen gyilkolászós hangulatban vagy szerintem nyugodtan kitöltheted "imádott" (pffff.....) Gabriellenünkön!! :DD (gonosz kacaj)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Pixy! <3

      Nem írnék Jimmy-Gabby enyelgést, ettől nem kell tartanod! Jimmy Vicky-be szerelmes, és nem fog többet enyelegni Gabby-val. :)
      Próbáltam olyan gifet keresni, ami bemutatta volna Jimmy arcát a tetkó láttán, de nem találtam olyat, ami visszaadta volna azt, amit én elképzeltem.
      A Best of-os csatolásodat még várom! :)
      Azért láttátok, hogy nem volt könnyű dolgom egy Gabrielle szemszöggel, ugye? Olyan nagyon nehéz volt megírni!!!!!!!!
      Ma lesz friss, nem kell szenvedni az elvonástól <3
      ITT IS IMÁDÁS MEGY EZERREL!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
      A dolgok egyre rosszabbak itt körülöttem, szétesik az én tündérmesés életem... -> lehet tényleg kinyírok egy szereplőt...
      Pussz, Arielle

      Törlés
  5. Lesokkoltál! Tudtam, hogy erre készül az a ribanc, de azért ez durva volt.
    Istenem! Jaj, ne már én is kezdem? Na mindegy szóval. Ez valami frenetikusan jól meg lett írva. Az, ahogy Gaby elmeséli az idióta képzeteit a házasságról és a testiségről? Hát az valami csúcs volt. Tudod, hogy én nem akartam a szemszögét olvasni, de megérte megírnod. Eszméletlen lett. Le a kalappal előtted.
    Remélem már jobban vagy és gyorsan hozod a következőt, ;) :)
    Puszi: Dolores <3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Dolores! <3
      Ne haragudj a sokkolásért! :)
      Örülök, hogy tetszett, ahogy megírtam, bevallom nagyon sokat szenvedtem vele. Nem vagyok egy vallásos ember, és nagyon nehéz egy ilyen szemszöget megfogalmazni, hogy ne úgy tűnjön, egy csomó hülyeséget zagyválok össze.
      Összeszedem majd magam, most inkább magánéleti gondjaim vannak, de az írás kikapcsol. :)
      Puszi, Arielle

      Törlés
  6. Most sem csalódtam benned nagyon jó.

    VálaszTörlés
  7. Ezt nem nagyon èrtem, bár nagyon jó. Nem voltak otthon kb. Sosem otthon együtt, akkor hol/hogy hoztak össze egy gyereket?
    Nem hiszem,hogy Jimmyt nagyon befolyásolná ez a dolog hisz Vickytől hamarabb volt gyereke.
    Amit a Gabby magában csinált hisztit az fenomenális nagyon tetszett. Ami meg, hogy mit kèpzel el egy jó házasságról az csodálatos.amilyen kètszínű alak, nem csodálom ha az anyjától szedi az ötleteket. Nem gondolt bele, hogy ő is egy ilyen gyerek lehet, aki csak azért van mert házasság?! Most is egy picit megsirattál a gyerek dolog miatt. De majd priviben leírom. Most csak ennyi nyelv-vizsgám lesz most pèntek szombaton kèszülnöm kell bocsi.
    Remèlem jobban van a fogad.
    Puszó
    Fenomenális

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Tll Blogger!
      Amikor Jimmy és Vicky hazajöttek New Orleans-ből, Jimmy lefeküdt Gabby-val, tehát Gabby kb. 3 hónapos terhes most.
      A következő részből kiderül, mihez kezd Jimmy ezzel a szituval :)
      Bármikor írhatsz nekem privit, el fogom olvasni, és válaszolok is. ariellebig@gmail.com
      Fogam szar, tüdőgyuszi elmúlt, magánélet még szarabb... Túlélek mindent!
      Puszka, Arielle

      Törlés
  8. Jó azt tudom, hogy akkor lefeküdtek, de szerintem egy 3 hónapos terhesen látszik, hogy terhes. Lágalábbis èn èszrevettem apám szeretőjèn...
    Köszi, hogy bármikor elolvasnád a levelemet. <3
    Az rossz ha fáj a fogad remèlem jobb lesz. A tüdőgyüsz nem olyan rossz bár nem tudom neked mennyire volt komoly, de jó, hogy elmúlt.
    A magán èletedbe nem szólok bele, hogy mi a baj, de nem is kérdezem, mert nem az èn dolgom, hiába rohadtul èrdekel. De ugyes vagy meg tudod oldani, hacsak nem olyan amibe nincs beleszólásod.sok sikert mindenben főleg a magán èletben remèlem nem a fèrjeddel van gond.

    VálaszTörlés