2014. december 4., csütörtök

30. fejezet (TELJES!!!)



 (Vicky)

Egyik kezét lecsúsztatta a nyakamon, durván a mellembe markolt, mire én önkéntelenül is belenyögtem a szájába. Ez a Jimmy teljesen új volt nekem. Régen mindig nagyon gyengéd volt velem, én pedig akkor még nem tudtam, mit és hogyan szeretnék. Megőrültem az olyan pasikért, akik nem finomkodtak a szexben, és Jimmy is közéjük tartozott most már. Ha ő velem volt, nem tudtam másra gondolni, csak hogy magamra húzhassam.

Erősen megragadtam a pólója alját, egy határozott mozdulattal húztam fel, épp csak egy pillanatra kellett megszakítanunk a csókot, hogy kibújhasson belőle. Ennyi idő pont elég volt arra nekem is, hogy megszabadulhassak a felsőmtől. Szerettem volna sürgetni a dolgokat, mert már ebben a pillanatban is borzalmasan fel voltam hevülve tőle. Ahogy végigpásztázta a mellkasomat, láttam rajta, mennyire begerjesztette a melltartóm látványa. Elszakadt az ajkaimtól, arcát a melleim közé temette, és addig mesterkedett, míg ki nem buggyant az egyik mellem. Az ajkaim közé vette a mellbimbómat, először csak ízlelgette, majd nagyon lassan a nyelvével cirógatta.

Nem hagyhattam, hogy sokáig belefeledkezhessen ebbe, túlontúl izgató és egyben intim volt ez számomra, így kigomboltam a nadrágját, és letoltam a combjáig. Egyik kezemmel a hátát simogattam, a másikkal megragadtam a már kőkemény farkát az alsóján keresztül. Élesen felszisszent, én pedig elmosolyodtam. Hatalmam volt felette, és ezt élveztem. Tudtam, hogy bármit mondott, vagy tett, ő csakis engem akart. Visszatért az ajkaimhoz, vad csókba bonyolódtunk ismét, mely már a végtelenségig fokozta bennem a vágyat. Elszakítottam magamat tőle, és letoltam a nadrágomat a bokáimhoz, hadd csodálja meg a fekete csipkés brazil tangámat. A csípőmnél fogva megfordított, hogy háttal legyek neki, mire én rögtön puccsítani kezdtem, és megkapaszkodtam a raktári szekrény egyik polcában. 

- Gyönyörűm... - nyögött fel ismét, én pedig megint csak mosolyogni tudtam. Nem tévedtem, ő is érezte, amit én. Valami visszaszökött a múltból a jelenbe. Ő újfent gyönyörűmnek hívott engem, én pedig most is készségesen szexeltem vele, de Jimmy-nek még nagyon sokat kellett tanulnia tőlem. Vezekelnie kellett a vétkeiért.

Félretolta a bugyimat, és belém hatolt. Nem teketóriázott. Egyszerre nyögtünk fel a gyönyörűségtől, mikor teljes egészében kitöltött engem. Úgy szorítottam a polcot, mintha  az életem függött volna tőle, és minden lökésére erőteljesen válaszoltam. Áhítoztam a beteljesedésért, amit csakis Jimmy-től kaphattam meg. Mintha csak tudta volna, mennyire sürgetően szükségem volt erre, egyik kezével előrenyúlt a csiklómhoz, a csipkén keresztül simogatni kezdett, és én elszálltam egy röpke perc alatt. Hüvelyem ritmikusan a farkára szorult, alig tudtam csendben maradni, csak ziháltam. Éreztem, hogy már neki sem kellene sok, hogy elélvezzen, gyorsítani  is akart a tempón, így elhúzódtam tőle. Reszkettem az imént átélt gyönyörtől, mégis stabilan álltam a lábaimon. Muszáj volt ezt most megtennem vele, hogy megtanulja, velem nem járathatja a bolondját. Egészen elképedve nézett engem, ahogy  felé fordultam, és tekintetemmel végiggusztáltam a testét, hosszan elidőzve álló farkánál, mely fénylett az én nedveimtől. Olyan erotikus látványt nyújtott, hogy csaknem meginogtam az elhatározásomban.

Édesen rá mosolyogtam, megigazítottam magamon a bugyit, visszahúztam a farmert, és miközben ő értetlenül nézett rám, felvettem a felsőmet is. Teljesen kétségbe volt esve, mire idáig eljutottam.

- Vicky... - zihálta, de én továbbra is csak mosolyogtam. Cuki volt, ahogy aggódott.

- Szeretném, ha erre a pillanatra gondolnál legközelebb, amikor lealázol engem mások előtt. - mondtam halkan, miközben végigsimítottam a farkán. Éreztem, ahogy beleremegett ebbe az apró érintésbe, így rögtön el is húzódtam tőle. Nem akartam megadni neki, amire vágyott. - További szép napot, faszfej. - kireteszeltem az ajtót, és mielőtt még utánam nyúlhatott volna, kilibbentem a folyosóra. 

Sietős léptekkel igyekeztem kijutni az épületből, de mivel nem ismertem a járást, kétszer is rossz helyen fordultam el, így jó pár percbe beletelt, mire kitaláltam onnan. A parkolón keresztül akartam vágni, hogy foghassak egy taxit, már el is indultam abba az irányba, mikor Jimmy kiáltott utánam. 

- Vicky... - hallottam a hátam mögül, mire megfordultam. Legszívesebben felkacagtam volna, olyan rendetlen látványt nyújtott sebtében visszahúzott ruháiban. Elmosolyodtam, majd hátat fordítva neki folytattam az utamat. - Vick...

- Nem értesz a szép szóból Jimmy... - sóhajtottam fel, majd megálltam, és felé fordultam.

- Ne merészelj még egyszer faképnél hagyni, mert... - kezdett bele két oktávval magasabb hangnemben, mint ahogy azt elfogadhatónak tartottam volna, de félbeszakította őt a telefonom csengése. Előhalásztam a Blackberry-t a zsebemből, de nem kellett a kijelzőre pillantanom, hogy tudjam ki hív engem. A The Cranberries: Zombie című száma volt John-nal a közös kedvencünk, így mindig ezen csörgött a telefonom, ha ő hívott. Kezemben a telefonommal Jimmy-re néztem.

- Ezt fel kell vennem. - mondtam halkan. - Ne merészelj közbe szólni!

- Akkor irány az autóm! - dörrent rám, és megragadta a karomat, hogy ne tudjak menekülni.

- Szia. - vettem fel a telefont a hosszas csörgés után. Igyekeztem kedves hangon, fesztelenül beszélni, mintha Jimmy nem vasmarokkal fogná a karomat, és vonszolna végig a parkolón a kocsijához.

- Szia cicám. - köszönt John kedvesen. - Minden rendben? Úgy hallottam, hogy Charles elutazott Vancouver-be. - kihallottam hangjából az aggodalmat.

-  Értem jött ide, hogy visszavigyen New York-ba, de nem jött össze neki. Elvitték a rendőrök, mert meglőtte apát, és velem is erőszakoskodott. - foglaltam össze a ma történteket dióhéjban neki. Repesett a szívem, hogy végre hallottam felőle, de nem így akartam vele beszélni.

- Az a szemétláda! Jobb is, hogy őrizetbe került, mert ezért agyonverném! - roppant mérges volt a hangja, nekem pedig hízelgett, hogy védelmezni akart engem.  Közben odaértünk Jimmy Buick-jához, ő pedig készségesen kinyitotta előttem az anyósülés ajtaját, hogy beszállhassak, bár tudtam, csak azért tette, nehogy kicsússzak a markából. Ennek ellenére méltóságteljesen beültem, és rögtön be is kötöttem magam fél kézzel.

- Ne emészd magad ezen, kérlek. - Jimmy beindította az autót, és padlógázzal kivágódott a parkolóból. Fogalmam sem volt, hová fog vinni engem, és vajon ott mit fog művelni velem, de nem akartam, hogy John hosszasan fültanúja legyen ennek. - Visszahívhatlak este? Bemennék apához a kórházba. - reméltem, hogy nem vette észre a hangomon, hogy hazudtam.

- Ma kivételesen nem New York-ban vagyok, úgyhogy hívhatsz bármikor Vicky. - felelte kissé megenyhült hangon.

- Hiányzol. - halkan mondtam, de Jimmy így is felém kapta a tekintetét. Barna szemei féltékenységtől égtek, amit egészen nevetségesnek tartottam az adott szituációban. 

- Te is nekem, cicám. Nemsokára dorombolhatsz nekem, ígérem. - búgta John, majd bontottuk a vonalat. Alig vártam, hogy Jimmy végre tiplizzen és visszahívhassam őt, de jelenleg nem úgy nézett ki, hogy hamar megszabadulhattam volna a dühös Jimmy-től.

Egyenesen a tengerpart felé száguldoztunk, s bár eléggé vadul vezetett, én nem féltem. Megkapaszkodtam a Buick ajtajában, és leplezetlenül mustrálgattam Jimmy-t. Nem én lettem volna, ha nem próbáltam volna még jobban felidegesíteni őt.

- Most akkor végigszáguldunk a városon, és egy kurva szót sem fogsz szólni hozzám? - kérdeztem tárgyilagosan. Akkorát fékezett, hogy kis híján az szélvédőre kenődtem, de szerencsére be voltam kötve, így csak az öv szorult a mellkasomra. Felnyögtem, ahogy összelapult a tüdőm a bordáimtól, és miközben a piros lámpánál rostokoltunk, ő felém fordult. A halántékán egy ér vészesen kidudorodott, és baromi szexi volt, ahogyan lüktetett benne a vér. Totál kiakasztottam, ebben biztos lehettem.

- Kivel beszéltél? - kért számon.

- Effektíve teljesen lényegtelen, Jimmy. - feleltem, miközben magamban jót szórakoztam a helyzeten.

- Pasid van New York-ban? - próbálkozott továbbra is.

- Nem szeretem a kötöttségeket, így természetesen nincs. Nem járok senkivel, és az, hogy kivel kavartam,  már csak rám tartozik. - vágtam oda neki.

- Másokkal is kavarsz rajtam kívül? - kérdezte feszülten.

- Nem nevezném kavarásnak, hogy megdugtál egy raktárban. - fintorogtam látványosan. A lámpa zöldre váltott.

- Kétszer dugtalak meg, két raktárban... - morogta, miközben már zúgolódni kezdtek a mögöttünk álló autósok.

- Ennél zöldebb nem lesz a lámpa... - sóhajtottam fel, mire elfordult tőlem, és nagy gázzal indított. Belökött egy CD-t a lejátszójába, ordított a Linkin Park Meteora albuma. A tengerpartig se meg nem álltunk, se meg nem szólalt. Úgy éreztem magamat, mintha valami hülye filmben lettem volna. Eszelősen hajtott rá a homokra, még a világítást is lekapcsolta, pedig erősen kezdett már sötétedni. Ahogy végre megállt a kocsival, azonnal kikapcsoltam az övemet, és már szálltam is ki. Úgy becsaptam az ajtót magam után, hogy csaknem meghúzódott a karom is a nagy erőkifejtéstől. Jimmy nem maradt le túlzottan, miközben én az idegességtől a kocsi körül toporogtam a homokban. Lekaptam a tűsarkúmat, és bosszúsan meredtem erre a kiállhatatlan férfipéldányra. - Remélem boldog vagy, hogy tönkre tetted a cipőmet... 

- A kibaszott cipőid érdekelnek a legkevésbé! - morogta, miközben elém lépett, és szorosan magához vont. A csípőmnek feszülő merevedése garantálta, hogy ezt halálosan komolyan is gondolta. Vad tűz égett barna szemeiben, de én nem féltem tőle. Egyértelmű volt számomra, hogy Jimmy Buck odavolt értem, csak azt nem tudtam, mit kezdjek ezzel a mostani helyzetben. Nős ember volt, egészen megváltozott, én pedig egy kész csődtömeg voltam. De sosem tudtam ellenállni neki, így most sem kellett túlzottan megerőltetnie magát, hogy megtörjek az akaratának. 

- Csak az érdekel, hogy újra a puncimban lehess, ugye? - suttogtam a fülébe, mire megfeszült.

- Nem csinálhatod ezt velem soha többé! - rázott meg a két karomnál fogva, majd feljebb csúsztatta tenyereit, közéjük fogta az arcomat, és már csókolt is. 

Belevesztem ebbe a csókba egészen, mintha a második raktáras afférunk meg sem történt volna, és mintha Jimmy pontosan tudta volna, hogy ebben a pillanatban bármit megtehetett volna velem, anélkül, hogy egyetlen szót is szólt volna hozzám, lerángatta rólam a nadrágomat, és feldobott a kocsija motorháztetejére. A bugyimat egy határozott mozdulattal letépte rólam, majd miután kiszabadította magát a saját nadrágjából, a lábaim közé furakodott. Megtámaszkodtam a két kezemen magam mögött, és automatikusan a dereka köré fontam a lábaimat. Egyre vadabbul csókoltuk egymást, már az sem érdekelt, ha valaki meglátott volna minket. A vér az ereimben száguldott, és nem tudtam másra gondolni, csak arra, hogy ez a pillanat sose érjen véget. 

Nem hagyta, hogy akár csak egy pillanatra is elhúzódjak tőle, hirtelen belém hatolt, én pedig kéjesen belenyögtem a szájába. A melleimet simogatta a felsőmön keresztül, és azzal kínzott, hogy bennem nem mozdult meg. A fülemhez hajolt a számtól, egyik kezét felcsúsztatta a nyakamra.

-  Ne tedd ezt velem soha többé! - kérlelt olyan gyengéd hangon, amilyet 6 éve nem hallottam tőle. Egészen el is olvadtam volna ettől a gesztustól, de nem volt rá időm. Kezével erősen markolta a nyakamat, miközben erőteljes lökésekkel mozogni kezdett bennem. Homlokát az enyémnek támasztotta, zihálásunk összekeveredett. Kurva izgató volt azt a levegőt belélegezni, amit lélegzett ki.

Combjaimmal szorosan tapadtam hozzá, felvettem heves ritmusát, és a döfései elé mentem a csípőmmel. Ahogy a nyakamat szorította, pont annyira, hogy kényelmesen tudjak levegőt venni, az élvezetem egyre csak fokozódott. Másik kezével benyúlt a bal lábam térdhajlatához, és a térdemet egészen a bordáihoz húzta. Férfiassága így egészen más helyzetbe került bennem, és olyan finom kis pontokat izgatott, amiktől rögtön mélyültek a nyögéseim is. Jimmy megőrjített engem, vele minden egészen más volt - hogy a fene essen belé!

Éreztem, ahogy egyre közelebb kerülök az édes beteljesedéshez. Ziháltam, izzadtam, és olyan erősen szorítottam Jimmy testét a lábaimmal a sajátomhoz, hogy már fájtak az izmaim, de abban a pillanatban ez hidegen hagyott. 

- Jimmy... - nyöszörögtem önkéntelenül a nevét. 

- Ígérd meg! - nézett a szemembe mélyen. Tudtam, hogy arra célzott, amit kért tőlem, hogy ne hagyjam többé kielégítetlenül, ha szexelnénk. Most nem tudtam volna neki nemet mondani semmire, egészen elvarázsolt.

- Kapd be, faszfej! - nyögtem a szájába, miközben megvonaglottam minden egyes újabb döfésétől, de álltam a tekintetét.

- Ígérd meg! - kérte újra, most már kissé lágyabb hangon. Lökéseit lelassította, és azzal a szép kis szájával az enyémet csókolgatta. Egészen apró kis puszikat adott, majd beleharapott az alsó ajkamba, és beszippantotta. Ölem összerándult, szinte könyörgött a gyönyörért. 

- Megígérem... - hebegtem, miután eleresztette az ajkamat. 


Ahogy ezt megfogadtam neki, ő hirtelen két kézzel megragadta a fenekemet, és izmos karjai segítségével eszelős tempóban döngetett tovább. Mindkét térdemet a bordáihoz szorítottam, hátam ívben megfeszült, még a fejemet is hátrahajtottam, hogy a legfinomabb szögben hatolhasson belém. Szinte az egész testemben remegtem, a kocsiból a Faint dübörgött, és én akkorát élveztem, mint talán még életemben soha. A hüvelyem ritmikusan rángott, Jimmy pedig hatalmasat hörögve követett engem. Azok az erős, mély utolsó döfések egészen észvesztőek voltak. Gyönyörű volt, amikor elélvezett: az addigi gyors tempót hirtelen megszakította, és egészen belém temetkezett, szinte teljesen hozzám tapadt.

Még fel sem eszméltem az egész élményből, mikor elhúzódott tőlem. Üresnek éreztem magamat, ahogy ott ültem széttárt lábakkal a Buick-on. Összetettem a lábaimat, és miután kisimítottam az arcomból az izzadtságtól odaragadt hajszálaimat, lepattantam onnan a homokba. Jimmy papírzsebkendőt nyújtott felém, amit én készségesen elfogadtam, és megtisztogattam magam, miközben ő rendezte az öltözékét. Felemeltem széttépett bugyimat a homokból, és hozzávágtam. Nem kellett volna kiakadnom rá, mégis piszkált, hogy már nem kaptam figyelmet tőle. Az egyetlen pasi volt, akinél talán egy kicsit többre vágytam, minthogy megdugjon aztán tiplizzen. 

- Vehetsz nekem két bugyit faszfej! - füstölögtem. Felvettem a farmeromat, de így alsónemű nélkül elég kényelmetlen volt.  Ez is Jimmy hibája volt... 

- Szorítsd össze jobban azokat a szép kis virgácsaidat, és nem fogja senki letépni a bugyikákat rólad, Vicky. - nézett rám úgy, mintha teljesen komolyan gondolta volna, amit mondott. Dühösen meredtem rá.

- Vigyél haza! - tajtékzottam, majd feltéptem a Buick ajtaját, és már be is szálltam. Ugyanúgy becsaptam az ajtót magam után, mint korábban, és láttam az arcán a fájdalmat, amit ezzel okoztam neki. Megkerülte a kocsiját, beugrott mellém, és már ki is hajtott a part homokjáról. Feljebb hangosítottam a zenét, belesüppedtem az ülésbe, és csak az utat néztem az ablakból, néha bele-beledudorászva a Numb dallamaiba.

Viszonylag hamar odaértünk apa házához, de Jimmy nem ment rá a felhajtóra, az utcán állt meg. Ki akartam menekülni abból a tragacsból, el az ő közeléből, de nem tudtam kinyitni az ajtót. Jimmy lezárta, hogy ne tudjak elmenni - tényleg egy faszfej volt! Megragadta a kezemet, amivel próbálkoztam a fogantyút működésre bírni, és maga felé perdített.

-  Utálom, hogy ennyire kívánlak... - súgta az ajkaimra.

- Üdv a klubban, faszfej! Én se rajongok érted... - búgtam vissza, majd megcsókoltam.

Nem érdekelt, hogy milyen rossz csít hoztam magamra ezzel, vagy hogy kihívtam a sorsot magam ellen, csak az, hogy nem akartam már távol tartani magamat Jimmy-től. Eszelős vágyat éreztem iránta, és telibe szartam, hogy milyen morális korlátokat ugrottam át helyből azzal, hogy a szeretője lettem. New Orleans tökéletes helyszín lesz arra, hogy elmondjam neki, mi történt velem a 6 év alatt, és addig még volt majdnem egy hetem, hogy kiélvezzem a titkos kis találkáinkat. Végtére is a munkahelyünkön is akadt egy raktár... 


Drágáim! 

Feltettem nektek a fullos részt, várom a komikat!!!! :*

Puszi
Arielle







8 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ahh, ez annyira igazságtalan. :( Nem volt szép tőled, hogy elhúztad előttünk a mézesmadzagot, aztán pedig hagysz minket, hagy főljünk a saját levünkben.
    Na jó, ennyit a negatív kritikáról. :D
    A pozitív: EZ MÁR MEGINT ANNYIRA, DE ANNYIRA JÓ! Kíváncsi vagyok, mit hozol ki abból, hogy John felhívta és ezt Jimmy is végig hallgatta. Áh, megint csak arra tudok gondolni, hogy ez most nagyon-nagyon kevéske volt nekem. :( Na de nem baj, remélem jövő héten bepótolhatom az olvasási igényemet egy extra hosszú résszel. :D
    Neked is jó hétvégét. Puszi: Dolores <3

    VálaszTörlés
  2. SZUPER lett ismételten!!:) Nagyon jó volt Vicky szemszögéből is olvasni a raktáras forrrrrrró jelenetet!!:D Annyira várom már amikor majd visszanyal a fagyi és Jimmy lesz /ha már nem most is/ irtóra féltékeny Johnra!! :D Kíváncsi vagyok, hogy ha John komolyabban bekerül a képbe hogyan fogja alakítani Vicky és Jimmy között a dolgokat!! Csak így tovább!!:) Nagyooon várom én is a folytatást és én is remélem,hogy extra hosszú lesz!:) Jó hétvégét neked is!:)
    Puszi:Pixy

    VálaszTörlés
  3. Úristen*-*
    Nagyon jó, Vicky szemszögéből is a raktáras jelenet...:D Na, de kíváncsi lennék, hogy élőben milyen fejet vághatott Jimmy, mikor Vicky azt mondta, hogy 'Hiányzol' <- na, de mindegy *o* Perfect, na meg arra is kíváncsi vagyok, ha John többet fog szerepelni, hogy fognak alakulni a dolgok*-*
    Üdv.: Lessį

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett neked, remélem ha elolvasod a folytatást, akkor is írsz nekem :D :*

      Törlés
  4. HŰHA,HŰŰŰŰHA,HŰŰŰHAAAA! Hát komolyan mondom, hogy a részlet alapján azt hittem, hogy ennél jobb már nem lehet, de a teljes fejezet aztán vitt mindent!!!!! Komolyan mondom, hogy amit ezek ketten leművelnek no comment, nem semmi az tuti!!:D Na és a hab a tortán már csak az,hogy Jimmy annyira de annyira féltékeny bár van egy olyan sejtésem, hogy amikor John majd feltűnik a színen Jimmy féltékenysége Himalája méretűre fog dagadni!!:) Annyira bírom mindkettejüket, de Vicky dumája komolyan mondom haláli. Ezen a mondatán konkrétan kis híján sírtam a röhögéstől : "- Üdv a klubban, faszfej! Én se rajongok érted... - búgtam vissza, majd megcsókoltam." Már NAGYON várom azt a New Orleans-i közel egy hetet, hogy hogyan fognak alakulni a dolgok kettejük között!!!:) Csak így tovább!! NAGYON de NAGYOOON várom a folytatást!!!!!!
    Puszi:Pixy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajjj, de nagyon tudok örülni, amikor ilyeneket írsz nekem!!! John mindenképpen fel fog tűnni (ennyit azért elárulhatok sztem), és persze borzolni fogja a kedélyeket alaposan :) Nagyon alaposan átgondolom mindig a párbeszédeket, hogy pontosan úgy tudjam megfogalmazni, ahogy a fejemben van, és csak remélni tudom, hogy átjön nektek. Igyekszem a héten még hozni a folytatást. :) :*

      Törlés
  5. skahdjsfgesfljgjfdhsdlkfdfhgkfkdfkhdfsfdkfsfklfsdkflds!
    Kb ezt érzem most! teljes, totális kiakadást! Ez már megint egy kicseszett szuper rész lett. Itt ülök vigyorogva a gép előtt és azon gondolkodom, hogyan tudnék belelátni az agyadba, hogy kiolvashassam a továbbiakat. Eszméletlen jó lett megint. Feltetted a lécet már az elején, és az alá soha nem mész lejjebb. Csak gratulálni tudok és könyörögni, hogy mééééééééééééééééééééééééééég!
    Na most befejezem és elolvasom még vagy ötször, hátha valamit kihagytam. :D
    Puszi és nagy ölelés: Dolores <3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem akartalak kiakasztani... nagyon :D Kicseszettül jó érzés, hogy ennyire tetszik nektek, amit írok! :) Az agyamban egy bazi nagy káoszt látnál ezzel kapcsolatban, azt hiszem. Vázlatosan létezik a fejemben, és pillanatnyi hangulatok hatására alakulnak a dolgok, de van, hogy eltervezek vmit nagyon előre, és végül tök másképp jön ki, amikor írom a fejezeteket. Nagyon igyekszem, hogy élvezhessétek ezt a kis történetet. Próbálok sietni a következővel. Puszi :*

      Törlés