2014. december 23., kedd

Díj :) :*


Nagyon szépen köszönöm a díjat Vivkonak! Totálisan megleptél vele :)

Szabályok:

- köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad
- írj 10 dolgot magadról
- válaszolj 10 kérdésre
- tegyél fel 10 kérdést
- küldd tovább 10 embernek
10 dolog magamról:
1.25 éves vagyok.
2.Házasságban élek, bár ez életem első monogám kapcsolata.
3.Van egy yorkiem, akit imádok. Olyan mintha a gyerekem lenne.
4.Nem tartom a kapcsolatot az anyukámmal és a testvéremmel.
5. Odavagyok a Vámpírnaplókból Enzoért.
6.A kedvenc könyvem még mindig Vavyan Fable: Ezüstegér c. műve.
7.Vicky igazából saját magamból fakad, ki kell írnom a sok szarságot valahogy magamból.
8.Dean-t a saját apukámról mintáztam, aki már 10 éve meghalt, és nagyon hiányzik.
9.Kedvenc színem a fekete.
10.Imádom a Linkin Parkot, Roadot, Dorothyt, Manowart, Rammsteint, sorolhatnám...
Vivko kérdései:

1. Melyik az a könyv, amit most olvasol, amit legutóbb olvastál?
 J.A. Redmerskitől olvasom jelenleg az Örökké határa c. könyvet, ami a Soha határa folytatása. Eddig nagyon bejön :) Pontosan az történt velem pár hónapja, ami a könyvben Camryn-nal, és jó olvasni, hogy más ugyanúgy érez, mint ahogy én.

 2. Van olyan film, amit minden karácsonykor megnézel? Ha igen, melyik az?
 Igazából szerelem. Szeretek sírni rajta egy kicsit.
3. Szerinted van értelme az újévi fogadalmaknak? Te szoktál tenni?
 Általánosságban azt mondanám, hogy egyáltalán nincs. Idén tettem, kivételesen. Mivel jelenleg elég sokat dohányzom, szeretnék januártól kevesebbet.
4. Mi a véleményed a tetoválásokról? Van, vagy tervezel csináltatni?
 Nagy tetkóim vannak, koponyásak, virágosak, mexicoi halotti maszkosak :) Jelenleg egész hátra törekszem :D
5. Mi szerettél volna lenni, mikor kicsi voltál? Mennyire tér el a mostani terveidtől?
 Hercegnő. :) Később persze ez változott: pathológus, halottkém, helyszínelő... Egyik sem valósult meg, nem szeretek tanulni. Ami érdekel, azt falom, ami nem, azt meg se jegyzem.
6. Megfordult valaha a fejedben kisebb korodban, hogy megszökj otthonról?
 16 évesen egyszer. Nagyon szerelmes lettem, és nem engedték, hogy együtt legyek azzal a fiúval, akit akartam. Nem volt happy end a story vége...
7. Milyen blogokat keresel fel általában? Ahol történetek vannak, vagy épp személyes blogokat?
 Részemről teljesen mindegy, hogy személyes, történet, vagy fanfiction. A lényeg, hogy jól meg legyen írva, és gusztusos erotikával legyen megspékelve. :D
8. Mire vagy eddigi életedben a legbüszkébb?
 A kitartásomra: amit el akarok érni, azt elérem kitartó akarattal, munkával.
9. Túlélned egy napig telefon és internet nélkül?
 Biztosan túlélném, maximum mással foglalnám el magam. Jó, bevallom, elég szar lenne :(
10. Mennyire tartod hasznos dolognak ezeket a díjakat?

Elismerik valamilyen szinten a munkásságomat, és másrészt pedig egy kis betekintést nyújt a személyes kérdések által egy olyan kis burokba, amibe a történet írás folyamán nem derül ki, vagyis, hogy milyen az író :)

Az én kérdéseim:
1. Mi az igazi keresztneved?
2. Van háziállatod? (Ha igen az ágyadban alszik?)
3. Miért kezdtél bele az adott blogod írásába, mi volt az inspiráció hozzá?
4. Milyen típusú blogokat olvasol szívesen?
5. Hová mennél el a legszívesebben egy hétre nyaralni és kit vinnél magaddal?
6. Hogy képzeled el az életed 5 év múlva?
7. Továbbtanulás vagy munka?
8. Család/Gyerek vagy karrier?
9. Milyennek képzeled el a Nagy Ő-t?
10. Szabályok az életedben vagy spontenaitás?



Továbbküldöm:

7 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Szia :)
    Örülök neki :)
    És hogy egy kis háttér információt is kaphattunk rólad :)
    Remélem egyszer a tetkóidat is flefeded nekünk :P Én kíváncsi vagyok :D
    Enzo, meg Enzo :D Nálam is különleges helyet foglal el, valami nozz benne :D Vagy a rosszfiúsága, vagy a kisugárzása, nem tudom :D
    Nekem is már be van készítve az Örökké és a Soha határa is, lehet így az ünnepek alatt neki is ugrok :)
    Köszönöm a válaszaid :)
    Kellemes ünnepket :* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tetkók: írj rám fb-on, és elküldöm neked a fotókat priviben :D
      Én köszönöm, hogy nekem adtad a díjat :D
      Kellemes ünnepeket!

      Törlés
  3. Nem akarok csak úgy befurakodni ide, de azok a tetkók engem is nagyon érdekelnek ;;) és az említett könyvekről csak annyi, hogy nagyon érdemes elolvasni, nekem különösen elnyerték a tetszésem :) ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te is rám írhatsz fb-on nyugodtan tetkó ügyben :D
      Befejeztem én is, és tényleg szupi volt!

      Törlés
  4. Szia!
    Köszönöm szépen a díjat! Kukucskálni jöttem, hogy van-e fejezet és erre kapok egy díjat! :D Még egyszer köszönöm!
    Elizabeth

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen! Holnap is kukucsálhatsz, igyekszem frisset hozni nektek! <3

      Törlés