2014. december 13., szombat

31. fejezet

(Jimmy)

Utánaszaladtam, és legszívesebben megfojtottam volna azt a szemtelen kis csitrit. Úgy játszott velem, ahogyan éppen a kedve hozta, és ezt nagyon nehezen viseltem. Tisztában volt vele, hogy megőrültem érte, bármennyire próbáltam is titkolni még magam előtt is. 

Készségesen csendben maradtam, amíg telefonált, de nagyon is nehéz volt ezt megtennem neki. Egy férfival beszélt, de olyan bizalmas hangnemben, hogy szinte biztos lehettem benne, hogy a fickó közel állt hozzá. Csak Vicky tudta elérni nálam, hogy féltékeny legyek. Normális esetben teljesen hiábavaló érzelemnek tartottam ezt a fajta irigységet, de Vicky-t a tulajdonomnak tekintettem. Úgy, ahogy 16 éves korában az enyém kellett, hogy legyen, úgy most is csak magamnak akartam. Nem érdekelt, hogy nős vagyok, hogy újból hátba támadom ezzel Dean-t, és az sem, ha kiderült volna a kis afférunk. Nem tudtam őt kiverni a fejemből, mióta a lábai közé kerülhettem a múlt éjjel. Olyan vadul vágytam rá, hogy bármire képes lettem volna, hogy ő is így akarjon engem. 

Mire a tengerparthoz értünk már annyira felidegesített, hogy szívem szerint letéptem volna róla az összes ruháját, és ott helyben a homokban magam alá gyűrtem volna. Fogalma sem volt róla, hogy mennyire szexi volt, ahogy becsapta a kocsim ajtaját, levette a cipőit, és toporogva azon nyafogott, hogy én milyen szörnyű vagyok.

- A kibaszott cipőid érdekelnek a legkevésbé! - morogtam, miközben elé léptem, és szorosan magamhoz vontam őt. Azt akartam, hogy érezze a kőkemény farkamat, és tudatosuljon benne, hogy ennek ő az oka.

- Csak az érdekel, hogy újra a puncimban lehess, ugye? - suttogta a fülébe, mire megfeszültem. Annyira vulgáris tudott lenni néha, hogy teljesen bepörgetett vele.

- Nem csinálhatod ezt velem soha többé! - ráztam meg a két karjánál fogva, majd feljebb csúsztattam tenyereimet, közéjük fogtam az arcát, és megcsókoltam. El sem tudta képzelni, mekkora fizikai fájdalmat okozott nekem azzal, hogy eltaszított magától. 
 
Belevesztünk ebbe a csókba egészen, és tudtam, hogy felengedett, éreztem, ahogyan remegett a karomban. Ugyanúgy akart engem, ahogyan én őt. Lerángattam róla a nadrágot, és feldobtam a kocsim motorháztetejére. Nem kellett finomkodnom vele, élvezte, ha keményen bántam vele, ahogy én is. A bugyiját egy határozott mozdulattal letéptem róla, majd miután kiszabadítottam magamat a saját nadrágomból is, a lábai közé furakodtam. Pont oda, ahová a leginkább vágyakoztam. Körém fonta a lábait, zöld utat kaptam. Már csak arra tudtam gondolni, hogy benne lehessek.
 
Belenyögött a számba, ahogy hirtelen belé hatoltam, én pedig majdnem elmentem, úgy rám szorult a hüvelye. Nem mertem megmozdulni, csak a telt melleit simogattam, és próbáltam kicsit lenyugtatni magamat, hogy ne élvezzek el az első mozdulattól A füléhez hajoltam, egyik kezem felcsúsztattam a torkára.

-  Ne tedd ezt velem soha többé! - kérleltem. Még egyszer nem tudtam volna elviselni, ha ellökött volna magától pont akkor, amikor annyira közel engedett. Erősen megmarkoltam a nyakát, miközben erőteljes lökésekkel mozogni kezdtem benne. Esélyt sem akartam hagyni neki a megfutamodásra. Homlokomat az övének támasztottam, zihálásunk összekeveredett. 
 
Combjaival szorosan tapadt hozzám, felvette heves ritmusom, és a döféseim elé ment a csípőjével. Azt akartam, hogy ezt az együttlétet sose felejtse el. Akkora élvezetet akartam nyújtani neki, hogy elfeledtesse vele azt a másikat, aki messze volt tőle, és engem hiányoljon, ne őt. Másik kezemmel benyúltam a bal lába térdhajlatához, és a térdét egészen a bordáimhoz húztam. Éreztem, ahogy megborzongott, és elmosolyodtam, ahogy rögtön mélyülni kezdtek a nyögései is. 
 
Éreztem, ahogy egyre közelebb került az édes beteljesedéshez. Ziháltunk, izzadtunk, és olyan erősen szorította testemet a lábaival sajátjához, hogy ha ki akartam volna szabadulni, valószínűleg akkor se tudtam volna.
 
- Jimmy... - nyöszörögte a nevemet. Valahogy melegséggel töltött el ez, mint régebben is.
 
- Ígérd meg! - muszáj volt biztosra mennem. Tudnom kellett, hogy többé nem csinálja ezt velem.
 
- Kapd be, faszfej! - nyögte a számba, miközben megvonaglott minden egyes újabb döfésemtől, de állta a tekintetem. Máshogy kellett hatnom rá.

- Ígérd meg! - kértem újra, most már kissé lágyabb hangon. Lökéseimet lelassítottam, és a száját kezdtem csókolgatni. Régen egészen odavolt a csókjaimtól, ez nem változhatott meg. Egészen apró kis puszikat adtam neki, majd beleharaptam az alsó ajkába, és beszippantottam a számba. Éreztem, ahogy az öle összerándult, szinte könyörgött a gyönyörért. 
 
- Megígérem... - hebegte, miután eleresztettem az ajkát. 


Két kézzel megragadtam a fenekét, és eszelős tempóban döngetettem tovább. Meg akartam adni neki amire vágyott, hogy viszonozzam neki a gesztusát. Mindkét térdét a bordáimhoz szorította, háta ívben megfeszült, még a fejét is hátrahajtotta, hogy a számára leghatásosabb szögben hatolhassak belé. Szinte az egész testében remegett, a kocsiból a Faint dübörgött, és ő másodpercekig csak élvezett. Néztem azt a gyönyörű testét, ahogy remegett az orgazmustól, éreztem azokat az apró rángásokat ott mélyen belül, és miközben le sem vettem a szemem kéjes arcáról, hörögve mentem el én is. Muszáj volt szorosan hozzátapadnom, féltem, hogy összerogynék, mint egy kártyavár, ha elengedem őt, de túl sokáig sem akartam a karjaiban maradni. Ő tette ezt mindig kellemetlenné, és nem akartam, hogy most is szúrkálódni kezdjen.

Elhúzódtam tőle, próbáltam távolságot tartani kettőnk közt. Úgy ült ott a kocsi tetején, mint valami csábító démon, aki a csábítás végeztével nem tud magával mit kezdni. Zavarban volt, és ettől csaknem felnevettem. Összetette a lábait, és miután kisimította az arcából az izzadtságtól odaragadt hajszálakat, lepattant onnan a homokba. Mint egy kis angyal, olyan volt azzal a hosszú szőke hajával.  Papírzsebkendőt nyújtottam felé, amit készségesen elfogadott, és megtisztogatta magát, miközben én rendeztem az öltözékem. Egy pillanatra nem figyeltem rá, már hozzám is vágta a szakadt bugyiját. Roppant sértettnek látszott, de én sosem tudtam kiigazodni rajta.

- Vehetsz nekem két bugyit faszfej! - füstölögött. Felvette a farmerját,én pedig közben észrevétlenül a zsebembe rejtettem a relikviát. 

- Szorítsd össze jobban azokat a szép kis virgácsaidat, és nem fogja senki letépni a bugyikákat rólad, Vicky. - néztem rá komoly arccal, mire dühösen meredt vissza rám.

- Vigyél haza! - tajtékzott, majd feltépte a Buick ajtaját, és már be is szállt. Ugyanúgy becsapta az ajtót maga után, mint korábban, én pedig most is úgy éreztem, mintha megerőszakolta volna az autómat. Beugrottam mellé, és gyorsan kihajtottam a part homokjáról. Más lányoknak ezt sosem engedtem volna, de neki nem szóltam érte, mikor feljebb hangosította a zenét. Határozottan egyezett az ízlésünk ebben.  A Numb-ot én is csak üvöltve szerettem hallgatni.

Viszonylag hamar odaértünk Dean házához, de nem mentem rá a felhajtóra, az utcán álltam meg. Rányomtam a gyerekzárra, hogy ne tudjon csak úgy elmenekülni előlem. Megragadtam a kezét, amivel próbálkozott a fogantyút működésre bírni, és magam felé perdítettem.

-  Utálom, hogy ennyire kívánlak... - súgtam az ajkaimra. Ez volt a legnagyobb igazság, amit ma csak mondhattam neki.

- Üdv a klubban, faszfej! Én se rajongok érted... - búgta vissza, majd legnagyobb meglepetésemre megcsókolt. Hosszan belebonyolódtunk ebbe, és mire el tudtam szakadni tőle, már jobban össze voltam zavarodva, mint egész életemben eddig valaha. Hogy válthat ki belőlem ilyen érzéseket ez a fruska? Feloldottam  a gyerekzárat, hogy kiszállhasson, ha akar. Furcsán nézett rám, majd egészen gyengéden végigsimított a borostás arcomon. - Jó éjt, faszfej. - mondta és ott hagyott a kocsiban egyedül a kavargó gondolataimmal. Mezítláb, kezében a cipőivel ment végig a felhajtón, de olyan kecsesen, mintha csak egy kifutón riszálta volna végig azt a szexi kis fenekét. Az ajtónál visszafordult, egyenesen rám nézett, és csókot dobott felém. Hogy ne nézhessen teljesen hülyének, beindítottam a motort, és elhajtottam onnan, hogy messze lehessek tőle, és feltisztuljanak a gondolataim. 

Rácsörögtem Gabby-ra, de a műtősnők vették fel a telefonját, és közölték, hogy még nem végzett a szüléssel. Aludni nem tudtam volna ezek után, így visszamentem hát a kórházba, hogy megnézzem, mi van Dean-nel. Teljesen magánál volt már, és éppen Allie-vel vitázott a telefonban. Ahogy meglátott, azonnal lezárta a beszélgetést a volt feleségével, és a telefont is kikapcsolta. El akartam téríteni a gondolataimat Vicky-től, így Dean-re fókuszáltam. Kértem, hogy avasson be az újabb Allie-vitába, de bár ne tettem volna. Természetesen Vicky-ről volt szó kettejük között, és Allie férjéről. Vicky évekig az anyja férjének a szeretője volt, bizonyára szerette is azt a pasit. Egészen más megvilágításba került az a délutáni telefonbeszélgetés számomra, és már hamisnak tűntek az ígéretei is, ahogy a kettőnk közt történt dolgok is. New Orleans-be menni egy nővel, aki egy másik pasi hiányában múlatta velem az idejét, nem is tűnt már annyira vonzónak számomra.



Drágáim! Meghoztam az új fejezetet Jimmy szemszögéből. Remélem, elégedettek lesztek vele, és írtok nekem pár sort viszonzásul!!!
Puszi Nektek, Arielle


7 megjegyzés:

  1. Jaj, ne már, hogy megint vége! "óvódásként nyafog a gép előtt"
    Mázlid van, hogy megint baromi jó lett a fejezet, mert különben kivertem volna a hisztit. :D
    Megértem, hogy van más dolgod is, de attól még olvasnám az új részeket. :D Siess a folytatással.
    Puszi: Dolores

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) Nagyon örülök, hogy tetszett Neked! Igyekszem hamar-hamar hozni az új részeket, de eléggé lehangol, hogy nem nagyon kapok komikat. Hisz azért érdemes ezt csinálni, mert kapok visszajelzést. Így kicsit olyan, mintha csak Te és Pixy olvasná rendszeresen (ami nem baj, mert nektek viszont nagyon örülök, és minden fejezetnél alig várom, hogy írjatok nekem).
      Nagyon fogok sietni a kövivel. Ígérem!
      Puszi!!!

      Törlés
  2. Ismételten CSODÁLATOS fejezet lett!!!!:)
    Nagyon szeretem amikor Vicky szemszögéből követjük nyomon a történéseket, de amikor Jimmy fejébe kukkanthatunk bele az talán még jobb!! Annyira bírom,hogy szegénykék hogyan őrlődnek!:D Azért az az utolsó előtti mondata Jimmynek nálam egy kicsit kiverte a biztosítékot , miszerint: "Egészen más megvilágításba került az a délutáni telefonbeszélgetés számomra, és már hamisnak tűntek az ígéretei is, ahogy a kettőnk közt történt dolgok is." Azért nézzem már egy kicsit magába elvégre is kettejük közük NEKI van FELESÉGE és Vicky az aki szingli. De ettől függetlenül persze imádom azt a kis konok "faszfej" fejét Jimmynek!:DDD
    NAGYOON VÁROM A FOLYTATÁST!!!!!:) Remélem NAGYOOON Hamar fog érkezni! Bocsi h egy kissé telhetetlennek tűnök,de a történeted azt teszi az olvasókkal,hogy FÜGGŐK leszünk/lettünk!!<3 :)
    Puszi:Pixy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Örülök, hogy tetszett a fejezet! Jimmy szemszögét nehezebb ám írni, mint hinnétek. Teljesen rá kell hangolódnom a férfi-hullámhosszra. Muszáj nekik őrlődni még egy kicsit :) Jimmy csupán azt hitte, hogy Vicky szingli. És most azt gondolja, hogy nem az, és hogy hazudott neki. Jimmy meg már csak ilyen birtokló személyiség. Mindent akar.
      Legyél csak függő, és komizz nekem! :)
      Sietek, ígérem!
      Puszi

      Törlés
  3. Ohhh ez fantasztikus :) csúcs szuper vagy :) imadom <3 xxxx varom h mi lesz a Jimm reakciója mikor kiderul Vicky mikent ment keresztül... :) xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Nagyon szépen köszönöm, és örülök, hogy ennyire tetszik! Szerintem ezt nagyon sokan várjátok már, és be kell vallanom, hogy én is, hogy megírhassam nektek :)

      Törlés
  4. Omg*-*
    Ismételten a legjobb lett, de az a legjobb mikor előszőr leírod Vicky szemszögét, aztán Jimmyét...*-* mindkettőjük szemszögéből olvasni, hogy mit gondol, meg minden!:D na, de nem húzom tovább a szót, már olvasom is a kövit!:D
    Üdv.: Lessi

    VálaszTörlés