2015. február 5., csütörtök

45. fejezet

(Vicky)

Jókedvűen tértem vissza a lányokkal közös irodámba, és belevetettem magam a munkába. Amanda egy hatalmas büfés szendvicset hozott nekem az ebédszünetről visszatérve, így tartottam egy kis szünetet, míg legyűrtem az ételt magamba. Próbáltam koncentrálni a dolgaimra, de nem igazán ment, mivel mind untalanul Jimmy jutott az eszembe. Mintha beférkőzött volna a bőröm alá. Teljesen megváltozott a légkör kettőnk közt, és nem tudtam eldönteni, hogy örüljek ennek, és engedjem el magam, vagy pánikszerűen fussak el tőle jó messzire. Kivárásra játszottam inkább, úgy gondoltam, majd csak kisül mi lesz ebből hosszútávon.

A munkaidő vége felé Amanda összeszedte a cuccait, és megkezdte a délutáni rohanását. Mindig sietősen távozott, hogy odaérjen a gyerekéért a bölcsődébe, és a beteg édesanyjára is ránézhessen. Sarah lelkesen pakolgatta az aláírandókat a bőrmappába az asztalánál.Felvont szemöldökkel néztem rá, mikor elindult vele kifelé.

- Azt meg hová viszed? - kérdeztem.

- Mr. Buck-hoz. - mosolygott rám. Most vettem csak észre, milyen izgatott hangulatban volt. Ceruzaszoknya volt rajta, teljesen szabvány méret, egy kellemes kis blúzzal, tűsarkúval. Csinos volt, és nyilván bevetésre kész. Féltékenység mart belém, de olyan erővel, hogy csaknem leszédültem a székemről. Ismeretlen volt számomra ez az érzelem, sosem váltottak még ilyet ki belőlem, és ez mérhetetlenül bosszantott.

- Hagyd csak. - legyintettem, és igyekeztem közömbös arcot vágni. - Majd pénteken beviszem neki az egészet.

- Azt hiszem, örülne, ha bemennék valami ürüggyel az irodájába. - kacéran megvonta a vállát, kilépett a folyosóra, én pedig eszemet vesztve felpattantam a helyemről, és követtem őt. Jimmy ajtaja előtt nekinyomtam a falnak a mellkasára tapasztott tenyeremmel. Olyan indulat dúlt bennem, amitől még saját magam is megrémültem. Nem akartam őt Jimmy közelébe engedni. Nem akartam, hogy bármi összezúzza azt a kis törékeny dolgot, ami kettőnk közt kialakult.

 - Ha csak úgy nézel rá Jimmy-re, ahogy az nekem nem tetszik, olyan teszek, amit még magam is megbánok, és valószínűleg bekerül az esti híradóba is. - sziszegtem az arcába. Kinyílt Jimmy ajtaja mögöttünk, és éreztem, hogy tekintete a tarkómba fúródott.

- Mi folyik itt? - kérdezte csodálkozva. Nem akartam most róla tudomást venni, hátra sem fordultam, csak igyekeztem apró kis légvételekkel lenyugtatni magam.

- Semmi különös, konfliktust rendezek le éppen. - feleltem szándékosan gunyorosan.


- Bővítsd, gyönyörűm. - mondta, miközben megpróbáltam kettőnk közé férkőzni. Jelenleg semmit sem ért el a becézéssel nálam. Roppant furcsa helyzet volt ez, és sejtettem, hogy mi húzódhatott a háttérben. Jimmy nyilván viszonyt folytatott Sarah-val.

- Ahogy óhajtod. - néztem végül rá. Hüvös hangnemben beszéltem vele. - Sarah-nak olyan tévképzetei vannak, miszerint te akarsz tőle valamit. Éppen az értésére adom, hogy te nyilván nem folytatnál viszonyt senkivel, hiszen házas vagy. - kihívóan néztem Jimmy-re, láthatólag kereste a megfelelő szavakat, de ebből már nem dumálhatta ki magát.

- New Orleans előtt volt egy botlásom, és Sarah ezt valószínűleg félre értette, mivel én nem beszéltem meg vele ezt azóta. - felelte nyugodt hangon, én pedig elengedtem Sarah-t, és vádló tekintettel néztem rá. Ezt nem gondoltam Jimmy-ről. Dugott velem, és utána dugott Sarah-val is. Ne már, hogy csak egyszer volt vele, ezt ő se gondolhatta, hogy majd elhiszem neki. Nem kellettem neki ezek szerint én sem. Hülyét csinált belőlem, én pedig szokás szerint bedőltem  neki. A fene vigye el azokat a szép barna szemeit, ahogy olyan riadtan nézett rám. Látni sem akartam őt.

- Mindig tudtam, hogy egy faszfej vagy... - közöltem, majd szándékosan szinte fellöktem őt, ahogy elmentem mellette.

- Vicky... - kiáltott utánam, de csak beintett neki, és mentem tovább. 


Könnyek gyűltek a szemembe, ahogy beültem a kocsimba, de erőszakkal a helyükön tartottam őket. Nem fogok egy ilyen kurvapecér miatt bömbölni! Hát Jimmy-nek semmi sem volt elég? Ott volt a felesége - na jó, Gabrielle bizonyára nem lehetett olyan lelkes a szexualitásban, ha a férje máshol kereste a kielégülést - , ott voltam neki egy ideje én is, és most még Sarah is kellett neki?! És ha ez így volt, akkor meg hogy a bánatba volt képes nekem érzelmekről beszélni? Megráztam magam, majd padlógázzal kivágódtam a parkolóból és egyenesen haza mentem.

Hanyagul parkoltam a ház előtt, becaplattam az épületbe, és leültem a konyhaasztalhoz. Nana az ebéd utáni sziesztájától még kissé álmosan jött le az emeletről, apa a nappaliban nézte a tévé-t. Láthatták rajtam, hogy nem vagyok éppen rózsás hangulatban, mert nem is firtatták, hogy mi lelt engem. Loptam egy szál cigit apa készletéből, kiültem a teraszra, és elszívtam. Nem segített a megnyugvásban...

Visszamentem a házba, és ledöglöttem apa mellé a kanapéra. Felém fordult, szólásra nyitotta a száját, de idegesen leintettem, így visszafordult a képernyő felé. Ezt eljátszottuk egy párszor, mire megelégelte.

- Vicky! - sóhajtotta apa. - Mi a fene történt?

- Ne kérdezgess, mert nem akarok pont neked fújni Jimmy-re! - mondtam bosszúsan, majd felpattantam, és oda-vissza járkáltam a kanapé előtt és mögötte is.

- Gödröt taposol a padlóba, kincsem. Bántott? - nézett rám apa komoly arccal.

- Igen. - horkantam fel. Aztán rájöttem, hogy hülyeséget mondtam. Dehogy bántott, hisz nem érzek, nem is érezhetek iránta semmit! - Vagyis nem. - ráztam meg a fejem zavarodottan. Apa felkuncogott, amitől még ingerültebb lettem. Visítani tudtam volna, és apa még tetőzte is a hangulatomat. - Légyszi ne piszkálj! Csak szeretnék itt árkot gyalogolni a padlóba és szép csendben kitépni egyesével a hajszálaimat. - füstölögtem.

A konyhában a telefonom vad csörgésbe kezdett a táskám belsejében, és én nem siettem érte. A Linkin Park - Faint című száma Jimmy-hez volt beállítva, mert úgy éreztem, a szövege mintha kettőnkről szólt volna. Nana behozta a konyhából a Blackberry-met, így kénytelen voltam felvenni azt. 

- Mit akarsz? - förmedtem rá dühödten arra a faszfejre.

- Hol vagy? - kérdezte azonnal, mit sem törődve azzal, hogy nem voltam túl kedves hozzá.

- Otthon. - feleltem tömören, de már meg is bántam.

- Mindjárt ott vagyok. - közölte egyszerűen.

- Te csak ne gyere ide Jimmy Buck! Hagyjál engem békén! - mennydörögtem, de nem hagyta, hogy folytassam, kinyomta a telefont. Dühödten meredtem a készülékre, fontolgattam, hogy a falhoz is vágom, ehelyett csak folytattam a fel-alá mászkálást.


- Kincsem... - kezdte apa, de belefojtottam a szót. 


- Mindjárt felrobbanok, apa. - közöltem vele, és nagyon csúnyán néztem rá.


- Gyakran megesnek egy kapcsolatban a szerelmi civódások. - jegyezte meg halkan. Úgy éreztem, az agyvizem fel fog forrni, és megfőtt aggyal tesznek majd hullazsákba itt a nappali padlóján. 


- Nem vagyunk semmiféle kapcsolatban Jimmy-vel, és azok után, amit csinált, nem is leszünk! - vágtam vissza apának, és még akkor is a kanapé mögött sasszéztam mérgemben, mikor Jimmy benyomult a helyiségbe három nagy szatyorral a kezében. - Ő egy faszfej, én meg tök hülye voltam, hogy azt hittem, hogy elhihetem neki minden szavát! - szinte felnyársaltam a tekintetemmel, mikor hozzá fordultam. - Mit keresel itt? 
 
- Szeretnék veled négyszemközt beszélni. - nagyon kedvesen próbált hozzám közeledni, de most ezzel nem ment semmire. Ebből úgyse tudja már magát kidumálni.

- Kösz, de nem kérek én ebből. - mondtam, majd lehuppantam az egyik fotelbe, és rá se voltam hajlandó nézni.

- Jó, akkor Dean előtt fogjuk ezt megtárgyalni. - vonta meg a vállát. Ez a lehetőség sem zavart túlzottan, apa már amúgy is be volt avatva ebbe a történetbe, Nana pedig nem hiszem, hogy igazából meglepődött volna a fejleményeken. Másrészt pedig nem én voltam az, akinek karikagyűrű volt az ujján, hanem ő, tehát nem én végeztem házasságtörést. - Ezeket neked hoztam. - tette a lábaim elé a szatyrokat. - Minden egyes darabért cserébe, amit letéptem rólad. - kissé elpirultam, mikor belepillantottam a zacskókba, és nem tudtam mit mondani. Lehet, hog mégsem apa előtt és Nana füle hallatára kellett volna ezt megtárgyalni. - Mért rohantál úgy el? - kérdezte kedvesen.

- Mert nem akartalak ott mindenki előtt pofán vágni! - vágtam oda neki. Fortyogtam a dühtől még mindig. - Már megint hülyét csináltál belőlem, Jimmy Buck!

- Sarah és én sokáig voltunk intim viszonyban, mielőtt feleségül vettem Gabrielle-t. Kényelmes volt nekem az a kapcsolat. - vallotta be. Meglepett ezzel, nem vártam, hogy magyarázkodni fog nekem. - Te totálisan kiakasztottál múlt héten, és mikor bejött hozzám pénteken az irodámba, én megdugtam őt. Akkor még nem úgy álltak a dolgok köztünk, ahogy most. Nem fogok bocsánatot kérni tőled, csak nem szeretném, ha emiatt rossz érzés lenne kettőnk között. - csak még inkább kiakasztott. Jellemző a pasikra ez a hülye logika. Kiakaszt az a nő, akit dugok. Mi a megoldás? Hát persze, hogy az, hogy megdugom az első nőt, aki szembejön velem!

- Ó, persze, mert most aztán állnak ám valahogy a dolgok kettőnk között, nem? - fordítottam el a fejemet. Letérdelt a lábaim elé a szőnyegre, és megfogta a kezeimet. Belém szorult a levegő is. El akartam húzódni tőle, mert annyira erősen vonzott magához még így is, de erősen szorított, így kénytelen voltam rá nézni. Barna szemei szeretetteljesen kapaszkodtak belém.

- Azt mondtad, mindig rám gondolsz, és hogy ne próbáljak meg ellenállni neked. - kezdte halkan. Szemét faszfej! A saját szavaimat fordítja ellenem! - Ide tennék mindent a lábaid elé, amit csak kívánsz tőlem, de nem tudok változtatni a múltban történteken. Hülye voltam, mikor elengedtelek 6 évvel ezelőtt, és tudom, hogy most nem kérhetek tőled semmit, hiszen házasságban élek, de annyira összezavartad a fejemet, hogy még ezt a kibaszott gyűrűt is leszarom. - bökött a kezére a fejével. Kikerekedett szemekkel néztem rá, egészen lesokkolt ezzel. Sosem, még merész álmaimban sem gondoltam, hogy Jimmy Buck ilyeneket fog mondani nekem. Megszólalni sem tudtam. - Mondj valamit gyönyörűm. - nézett rám kérlelő tekintettel.

- Még mindig szeretnélek pofán vágni, de nem foglak. - feleltem dermedten. A szívem olvadozott a mellkasomban, és mióta Sarah elrontotta a kedvemet, most éreztem először, hogy az élet mégiscsak szép. A szatyrokra néztem, hogy eltereljem a szót a személykedésről. Kényelmetlenül éreztem magam, de leginkább azért, mert Jimmy látszólag elhatározásra jutott velem kapcsolatban, én pedig még mindig olyan zavarodott voltam, mint a vasorrú bába a mágneses zivatarban. - Szóval vettél nekem egy csomó fehérneműt? - mosolyogtam rá finoman.
 
- Úgy éreztem, kárpótolnom kell téged. - felelte. Úgy nézett rám, mintha csak én léteztem volna az egész rohadt univerzumban, és nekem elgyengültek még a lábaim is. Apa igyekezett a tv-re fókuszálni, és nem minket bámulni, amiért nagyon hálás voltam neki, Nana viszont már a konyhát és nappalit összekötő ajtó keretének támaszkodva kémlelte az eseményeket leplezetlen örömmel. Az a vonzalom, ami kettőnk közt feszült Jimmy-vel, nem engedte, hogy ne adjak ennek az egésznek egy esélyt, de Jimmy-nek bizonyítania kell nekem, hogy érdemes a figyelmemre. Nem csinálhat még egyszer hülyét belőlem! Azt nem élném túl...
 
- Nem gondoltam, hogy buksz a milfekre, Jimmy. - jegyeztem meg egy kaján mosollyal az arcomon. Nem bírtam ki, hogy ne cukkoljam őt. Megérdemelte.

- Én csak rád bukok. - felelte őszintén. Tudtam, hogy komolyan gondolta, láttam azokban a gyönyörű csokiszemekben, de én még nem álltam készen arra, hogy megnyíljak előtte. Ő volt az, aki darabokra tört engem, és érthető módon tartottam tőle. Megszorítottam a kezét,  kicsit arrébb csúsztam a fotelben, ő pedig kapott az alkalmon és odaült mellém a karfára. Erős vállára hajtottam a fejemet, mire belecsókolt a hajamba, én pedig csak arra voltam képes, hogy ott szorongattam a kezét az ölemben, mintha sosem akarnám elengedni. 

Apa és Nana már lefeküdt, mikor mi még a kanapén ülve néztünk egy vicces műsort a tévében, és nem úgy tűnt, mintha Jimmy igyekezett volna hazafelé. Nem mintha ellenvetésem lett volna a társaságát illetően, de nem tudhattam hányadán álltak Gabby-val. Nagyon kényelmesen bevackoltam magam a karjaiba, és igazán élveztem, ahogy a derekamat simogatta, vagy időnként teljesen váratlanul megcsókolt.

- Már elmúlt 11 óra, Jimmy. Nem kell hazamenned? - kérdeztem ásítva.

- Hogy egyedül aludjak, egyedül keljek, és arra gondoljak, milyen jó is lenne melletted lenni? - búgta a fülembe. Ezek szerint Gabby éjszakai ügyeletben volt ma. -  Ma itt szeretnék maradni veled, ha megengeded.

- Nem fogok szexelni veled. - közöltem, pedig tudtam, ha csak kísérletet tenni egy kis csábításra, már szét is raknám neki a lábaimat. Éppen ezért próbáltam nagyon is elszánt arckifejezést magamra ölteni.

- Nem azért töltöm veled az időmet, hogy megdughassalak. Csak egyszerűen veled akarok lenni. - mélyen a szemembe nézett, én pedig legszívesebben most azonnal pofán vágtam volna, amiért képes volt ilyen édes dolgokat mondani nekem. 6 éve a lelkemet is eladtam volna ilyen szavakért tőle. De most? Bassza meg, hát most is pont ugyanezt éreztem, de muszáj volt tartanom magam vele szemben, mert nem akartam megint törött szívvel, darabokban, cafatokban végezni! Nem tudtam megbízni benne...

- Csak alvás. - néztem rá szigorúan, mire bólintott egyet, majd amint felállt a kanapéról a karjába kapott, és felvitt a szobámba. 

Egy szál boxeralsóban feküdt az ágyamba, én pedig követve a példáját egy bugyiban bújtam mellé. Hátat fordítottam neki, kényelmesen elhelyezkedtem, hagytam neki is helyet, hogy tudjon pihenni, de ő nagyot sóhajtva közelebb araszolt hozzám, és szorosan magához húzott. Feszes teste az én gömbölyű idomaimhoz igazodott. Orrát a tarkómnál a hajamba fúrta, apró csókokkal borította a nyakszirtemet.

- Totál rád kattantam, gyönyörűm. - suttogta. - Ez más mint 6 évvel ezelőtt. 

Nem válaszoltam, mert azon voltam, hogy a szemembe toluló könnyek ne pottyanjanak ki onnan, és ne csorogjanak végig az arcomon. Minden, amire 6 évvel ezelőtt vágytam, most itt volt mellettem, és én féltem megragadni. Féltem szembenézni az érzelmeimmel, pedig tudtam, hogy előbb-utóbb muszáj lesz. Ehelyett beleolvadtam Jimmy karjaiba, és lágy simogatásai közben mély álomba zuhantam.


Drágáim!
Meghoztam az új fejezetet! Remélem, mindenkinek tetszik, és megtiszteltek engem pár hozzászólással (amit persze iszonyatosan várok!!!!).
Best of frissül remélhetőleg :)
 
Imádlak benneteket, és köszönöm, hogy itt vagytok velem!!!! 

Csóközön, Arielle

12 megjegyzés:

  1. Űéééj!! :O Azt a leborult szivarvégét neki! :)) Hát ez hatalmas lett.. én imádtam minden egyes sorát, totál levett a lábamról és egy nagy tócsává olvadtam az olvasása közben! :3 hihetetlen jó lett tényleg, tele van érzelmekkel és annyira édes. ;;) az a mondata Jimmynek, hogy: "Totál rád kattantam, gyönyörűm." annyira édes volt, hogy még én is elérzékenyültem.. ;)) már kb. fél éve Faintness függőségem van, de most úgy érzem a tetőfokára hágott, szóval szerintem ha nem lesz nagyon hamar új én diliházba kötök ki! :)) nagyon nagyon várom a következőt és még egyszer elmondom, hogy milyen fantasztikusan írsz és imádom az első betűtől az utolsóig. :3 puszi, Lisa! :) ♥♥♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lisa!
      Örülök, hogy tetszett a fejezet :)
      Pont az volt a célom, hogy elolvadjatok egy kicsit Jimmy-től. Nem akarom, hogy faszfejként gondoljatok rá mindig :)
      A Faintness függőség bennem is megvan, asszem ez a szerencsétek! :D
      Ma vagy holnap meglesz a friss!
      Puszi, Arielle

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. WOW,WOOW,WOWW! Komolyan mondom nem értem,hogy hogy lehet az hogy végülis az előző fejezetet kaptuk meg egy kicsit megspékelve Vicky szemszögéből és hogy ennek ellenére komolyan ittam minden egyes betűjét a fejezetnek és hogy így ezekkel a fejezetekkel hogy megismerjük mit gondol Vicky és Jimmy is egy adott momentumról annyi plusz töltetet ad a történetnek!:) Bocsi ha kicsit érthetetlenre sikerült, de a lényege természetesen az,hogy IMÁDTAM!!!♥♥♥♥
    Annyira bírom Vicky fejét!:D Főleg ennél a mondatánál: "- Ha csak úgy nézel rá Jimmy-re, ahogy az nekem nem tetszik, olyan teszek, amit még magam is megbánok, és valószínűleg bekerül az esti híradóba is. - sziszegtem az arcába." na itt komolyan szakadtam a nevetéstől.:D Sarah még olcsón megúszta, mert én simán kinézem Vickyből,hogy megtépte volna! :DD Na és ezen a mondatán jobban mondva a kurvapecér szón is jót nevettem!:D Azért valljuk be Vickynek nagyon bő a szókincse ha Jimmy fejéhez kell vágnia a különféle jobbnál-jobb jelzőit!!!:D Azért mondjuk én Vicky helyében húznám még egy kicsit nagyon Jimmy agyát, mert azért mégiscsak lefeküdtek már akkor egymással utána meg Jimmy lefeküdt Sarahval is ami valljuk be nem volt éppen egy dicséretet érdemlő tett! Bár nem féltelek én téged, ha arról van szó, hogy Jimmy fejét kell húzni!!:DEzen a mondaton is jót röhögtem: "- Gyakran megesnek egy kapcsolatban a szerelmi civódások. - jegyezte meg halkan. Úgy éreztem, az agyvizem fel fog forrni, és megfőtt aggyal tesznek majd hullazsákba itt a nappali padlóján.":D komolyan mondom,hogy Vicky stílusa és beszólásai egyedülállóak az egész világon!!:) Azért azt is be kell valljam, hogy Jimmy kis "vallomásától" nem csak Vicky szíve lágyult meg! ;) Komolyan mondom,hogy szívem szerint szinte az egész fejezetet kiidéztem volna, de szerintem ezt majd látod a best of-ban is!:D "6 éve a lelkemet is eladtam volna ilyen szavakért tőle. De most? Bassza meg, hát most is pont ugyanezt éreztem, de muszáj volt tartanom magam vele szemben, mert nem akartam megint törött szívvel, darabokban, cafatokban végezni! Nem tudtam megbízni benne..." Vicky ezen mondatai szerintem tökéletesen tükrözik Vicky lelki állapotát és azt hogy Jimmynek bizony nagyon bele kell adni anyait-apait ha tényleg komolyan gondolja a dolgokat Vickyvel, mert ha valaki Vicky aztán már tényleg megérdemelné, hogy boldog lehessen!!:)
    Egy szó mint száz IMÁDTAM,IMÁDOM, és IMÁDNI FOGOM!!!! ♥♥♥♥♥♥♥ IMÁDÁS van EZERREL!!! ♥♥♥♥♥♥♥ És természetesen nagyon remélem, hogy mihamarabb megörvendeztetsz minket a folytatással!!:) Tudom,tudom, hogy kissé telhetetlennek tűnők, de hát nincs mit tenni ha valaki annyira függő a történeted iránt, mint én!:3
    Puszi:Pixy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Pixy! <3
      Nem vagy érthetetlen, mindig nagyon várom a kommentedet!!!!
      Örülök, hogy tetszett a fejezet neked is!
      Hidd el, Vicky tuti megtépte volna, ha Jimmy nem avatkozott volna közbe. Úgy hiszem, mindketten elég birtokló személyiségek, csak még maguk sem tudják.
      Jimmy fejét húzni a kedvenc elfoglaltságom! :P
      Vicky igazából én vagyok, belőlem meg csak egy van, úgyhogy a stílusán ne csodálkozzunk! :D
      Best of-ot köszönöm, frissítettem!
      Vicky és Jimmy összetartoznak, és erre majd rá is fognak jönni. De hosszú utat járnak még be. Azon gondolkodtam, hogy hány fejezet lesz, mire megírom, ami a fejemben van!
      ITT IS HATALMAS IMÁDÁS VAN!!!! SZÁZEZERREL!!!! ♥♥♥♥♥♥♥
      Igyekszem, ma vagy holnap lesz friss!
      Puszi, Arielle

      Törlés
  4. Drága Arielle!
    Nem nagyon tudok mit írni, mert elfolytam az asztalon és alá is és most éppen törlöm fel magamat :D
    Megint egy érzelmekben gazdag részt hoztál nekünk, amitől egy kicsit(na jó, nagyon)elérzékenyültem. Annyira édesek, hogy az valami hihetetlen. Csak ismételni tudom magam, ez BAROMI jó! Siess a kövivel, mert már nagyon durva elvonási tünetek jelentkeznek rajtam egy nap után is. :DDD
    Puszi: Dolores <3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Dolores! <3
      Örülök, hogy cseppfolyós lettél, akkor valamit jól csináltam :)
      Szándékomban állt, hogy elérzékenyüljetek, ezért nagyon jól esnek ezek a visszajelzések!
      Igyekszem!!!!
      Puszi, arielle

      Törlés
  5. Szia^^

    Ez...valami...iszonyatosan...fantasztikus lett*-*
    Vicky és Jimmy olyan édesek, de persze megértem Vicky-t, hogy még nem bízik Jimmiy-ben meg minden. De a humorpor mostsem maradt el:DD
    De ez olyan jó fejezett volt, az érzrlmeket nagyon szépen megfogalmaztad, mások csak 'ezt meg ezt érzem iránta blablabla'...
    De te, te, te olyan jól letudtad írni*--*
    Sokat nem tudok írni, mert megint késve írok stb...
    És még sajnálom, hogy megint felszívódtam egy kis ideig, de mindegy, nem szaporítom tovább a szót:)
    Gyorsan kövit^^
    Puszi, Lessi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lessi!
      Örülök, hogy neked is tetszett ez a fejezet!
      Humorral születtem, muszáj írnom is róla! :D
      Nagyon igyekszem minden fejezetnél, hogy a gondolataim tisztán átjöjjenek nektek, és nagyon jó olvasni, hogy sikerül is elérnem ezt!
      Örülök, hogy itt vagy, és mindig örülök, ha írsz!
      Puszi, Arielle

      Törlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Szia
    Először írok kommentet,mivel tegnap óta olvasom a blogot.
    Nagyon tetszik a történet és az,hogy két szemszögből is bemutatja a történéseket.Ötletesnek tartom a veszekedéseket is :D jókat mulattam rajta.
    Nagyon jól írsz!
    Remélem hamar hozod a kövi részt :)
    Puszi olvasód

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Petra!

      Köszöntelek közöttünk! :)
      Örülök, hogy tetszik neked a kis művem, és remélem, maradsz is itt köztünk! Köszönöm, hogy írtál nekem, remélem ezt még megteszed párszor.
      Puszi, Arielle

      Törlés