2015. február 2., hétfő

Díj (újra) :)

Köszönöm a díjat Lorettának és Nicolnak! Igazán megleptetek vele :)
Szabályok:
Írd ki kitől van!
Írj 10 dolgot magadról!
Válaszolj 10 kérdésre!
Írj 10 kérdést!
Küldd el 10 embernek!

Magamról:

1.Egyszer már kaptam egy ilyen díjat, és ott írtam magamról pár dolgot.
2. 18 éves korom óta dolgozom.
3. Többször műtöttek már különböző egészségügyi problémák miatt.
4. Imádok olvasni, kedvencem a New Adult, és az erotikus irodalom.
5. Nem szeretem a focit, de EB-t és VB-t mindig nézem.
6. Imádom a rock-punk-metal-stb. zenét (jelenlegi kedvencem: Leander Rising - Szerelmes dal)
7. Dohányzom már 13 éve kb.
8.  Van egy kiskutyám, aki olyan nekem, mintha a gyerekem lenne.
9.Házasságban élek, és nem is lehetnék boldogabb.
10.A családom eléggé elcseszett, nem igazán tartom a kapcsolatot velük.




Loretta kérdései:
1: Hogyan jellemeznéd magad?
Vagány, kemény csaj vagyok, mégis van egy eléggé nőies, érzelmes oldalam.
 
2: Mióta blogolsz?
Kisebb-nagyobb megszakításokkal már 5-6 éve.
 
3: A szeretteid tudják, hogy blogolsz?
Senki sem tudja, csak az olvasóim ismerik Arielle-t. :)
 
4: Mire vagy a legbüszkébb?
A gerincemre. Nem tudnék mások seggét nyalva élni.
5: Milyen zenét hallgatsz?
Rock, punk, metál... - Leander Rising, Road, Dorothy, Depresszió, Böhse Onkelz, System of a Down, Manover, Rammstein, Linkin Park (régi számaik), Fürgerókalábak, HIM, és sorolhatnám reggelig. 
 
6: Sportolsz? Ha igen mit?
A kutyasétáltatás annak számít? (bevallottan lusta dög vagyok)
 
7: Kedvenc blogod?
Sajnos nincs időm itt a neten olvasni, örülök, ha egy fejezetet együltömben meg tudok írni.
 
8: Mi inspirált abban, hogy elkezdt blogolni?
Ment ez a jó kis film a fejemben, álmodtam róla csomószor, és megszületett a Faintness. :)
 
9: Hányadikos vagy?
25 éves vagyok. Rég jártam már suliba :(
 
10: Elítéled azokat az embereket akik dohányoznak?
Dohányzom, tehát szolidarítok! :)
Nicol kérdései:
1. Mi inspirál az íráshoz?  
Leginkább az, hogy kiírjam magamból azt a sok szart, ami az évek folyamán felgyülemlett. Nekem ez a legjobb terápia. Egy képzelt világban ÉN irányítok, és nem engem irányítanak.
2. Ha nincs ihlet, akkor honnan szerzel?
Általában nem szokott ilyen gondom lenni.
3. Van a történetednek olyan része, ami már megtörtént veled?
Igen, elég sok része önéletrajzi ihletésű.
4. A szereplőid viselkedését az ismerőseid alapján írod, vagy te találod ki?
Ez is, az is. Kicsit innen, kicsit onnan. :)
5. Hol élnél a legszívesebben?
Svájc. (ne kérdezzétek miért)
6. Van olyan ismerősöd, akire felnézel?
Az apukám. Sajnos ő már nem él, de szeretnék én is olyan határozott ember lenni, mint ő volt.
7. Kedvenc blogod és könyved?
Kedvenc blogom nincs, nem érek rá itt olvasgatni sajna :(
Kedvenc könyvem (jelenleg): Linda Lael Miller - Daniel asszonya 
8. Hová szeretnél eljutni?
Egy hét wellness-re. Nem kell külföld, csak egy hét pihi jakuzzival és masszázzsal. <3
9. Kedvenc blogod/blogjaid?
Erre már válaszoltam.
10. Visszamennél a múltba, hogy megváltoztass valamit?
Sok mindenen változtatnék, de félek, hogy akkor sokkal másképp alakul az életem, és nem ismerem meg a férjemet. (jó pasi, szóval kár lett volna érte, ha kihagyom őt :) )


Kérdéseim:
1. Mi az igazi keresztneved?
2. Van háziállatod? (Ha igen az ágyadban alszik?)
3. Miért kezdtél bele az adott blogod írásába, mi volt az inspiráció hozzá?
4. Milyen típusú blogokat olvasol szívesen?
5. Hová mennél el a legszívesebben egy hétre nyaralni és kit vinnél magaddal?
6. Hogy képzeled el az életed 5 év múlva?
7. Továbbtanulás vagy munka?
8. Család/Gyerek vagy karrier?
9. Milyennek képzeled el a Nagy Ő-t?
10. Szabályok az életedben vagy spontenaitás?
Akiknek én küldöm:
Dolores  <3
Abbey  

1 megjegyzés:

  1. Szia drága Arielle!
    Köszönöm szépen a díjat! Köszönöm, hogy gondoltál rám!

    VálaszTörlés