2015. február 9., hétfő

46. fejezet

(Vicky)


A világ legmelegebb, legkényelmesebb helyén feküdtem, szinte még aludtam, de közben a testem már lázban égett. Fel sem fogtam igazán, hogy mi történik velem, csak mikor pislogva kinyitottam a szemeimet. Jimmy a két lábam közt épp serényen nyalta a puncimat. Még álmomban levehette a bugyimat, mert tisztán emlékeztem rá, hogy abban feküdtem le az este aludni. Nem szóltam egy szót sem, széjjelebb tártam a lábaimat, és hagytam, hogy folytassa a dolgot. Nyelve pont a megfelelő erővel nyalogatott, döfködött, szopogatott, és mikor az ujjaival gyengéden simogatni kezdte a hüvelyem környékét, azt hittem, felrobbanok a kéjtől, és ő pontosan tudta ezt. Két ujjával belém hatolt, másik kezével megmarkolta a fenekemet, én pedig a levegőt kapkodva, kitágult pupillával elélveztem. 

Csípőm fel-fel emelkedett, de ő felnyúlt, és a hasamnál fogva visszanyomott a lepedőre, és lassú nyelvcsapásokkal kényeztetett, míg abba nem maradt a testem remegése, és a légzésem vissza nem állt normálisra. Hatalmas erőfeszítésembe került, hogy hangtalan maradjak. Jimmy kicsit hátrébb húzódott, majd harminckét fogas mosolyt villantott rám a lábaim közül, mire én megforgattam a szemeimet. Cuppanós puszikat nyomott a szeméremdombomra, majd a kezeire támaszkodva fölém mászott, és egy határozott mozdulattal belém hatolt. 

- Néha nagyon utállak... - ziháltam a vállába, ahogy mozogni kezdett bennem. Azt akartam, hogy tisztában legyen vele, azért olyan könnyen nem tudok átlépni a Sarah-val történteken. Borzasztóan féltékeny voltam, és még Gabby is ott volt neki, úgyhogy volt okom így érezni azt hiszem, bőségesen.

- Adj egy esélyt nekem. - nézett rám, és lassabb tempóra váltott. Érzékien dörgölőzött hozzám, és szinte az őrületbe kergetett ezzel. Édes szeretkezésbe kezdtünk, mégis vad szenvedély tombolt bennem. Sosem gondoltam, hogy lehet valakivel ilyen is együtt lenni.

- Egyszer majd megbeszéljük ezt, Jimmy. - nyögtem fel halkan, és belefeledkeztem az érzésekbe, melyek az alhasamban cikáztak össze-vissza.

Két kézzel a hajába túrtam, imádtam selymes tincseit az ujjaim közt tudni. Minden mozdulatára hevesen válaszoltam, és mikor mindent elsöprő kéjjel beteljesedtem, ő is elélvezett bennem. Azok a határozott, erőteljes kis lökések elvették az eszem minden alkalommal, amikor együtt voltunk. Teljesen belém temetkezett, és én odavoltam ezért. Nekem adta magát, és én elvettem tőle mindent. De vajon meddig tűri ez a nemes férfipéldány, hogy ne adjak cserébe neki semmit? A testemet nem tudtam irányítani, ha róla volt szó, az érzelmeimet még kevésbé, de eddig nagyon jól tudtam palástolni, hogy ugyanannyira megbabonázott, mint én őt. Talán itt lenne az ideje egy kicsit engedni az irányában.  Mélyen a szemeibe néztem, mintha csak tükör lett volna - a saját extázisomat láttam benne.

- Lehet, hogy ugyanúgy rád vagyok kattanva én is, Jimmy. Lehet, hogy nekem is minden más most, mint 6 évvel ezelőtt. - félszegen elmosolyodtam, mire ő hirtelen megcsókolt. 

- Megpróbálnál minden szarság ellenére velem lenni? - kérdezte óvatosan. Tudtam mire gondolt. Ó, pontosan tudtam, és azt hittem, hogy meg is felelne nekem ez a felállás.

- Arra kérsz, hogy legyek a szeretőd. - nem kérdeztem, állítottam. Biztos voltam benne, hogy ezt akarja.

- Ideiglenesen. - nézett rám komolyabb arckifejezéssel. - Aztán eldöntjük közösen, hogy mi legyen.

- Amennyiben őszinte leszel hozzám, nincs semmi kifogásom ez ellen. - feleltem, és sokat mondóan tekintettem fel rá. Kihúzódott belőlem, elvett egy zsebkendőt az éjjeliszekrényemről, és felém nyújtotta. A világítós órám a tv tetején hajnali 5 órát mutatott. 

- Innentől minden másképp lesz, Vicky. - ígérte. Kénytelen voltam bízni benne, bár nehezemre esett az előzményeinkre tekintettel. Elvettem tőle a zsebkendőt, megtöröltem magam, majd engedtem neki, hogy felhúzzon az ágyról. Ahogy ülő helyzetbe kerültem, felkapott a karjaiba, és elindult velem a fürdőszobámba.

- Tudok ám járni, faszfejkém. - néztem rá szemöldök ráncolva.

- Tisztában vagyok vele gyönyörűm, de pehelykönnyű vagy, és én miért ne vihetnélek a karomban? - kérdezett vissza olyan édes arccal, hogy szinte beleolvadtam a karjaiba. A fene essen Jimmy Buck-ba! Kezdte előhozni belőlem azt a lányt, akit úgy ismert, mint a tenyerét, és pontosan tudta, hogyan vegye le a lábáról. 

Beállított a zuhanyzóba, majd csatlakozott hozzám. Jó érzés volt, ahogy a meleg víz végigcsorgott a felhevült testemen, és nekem csak állnom kellett alatta, Jimmy pedig gondosan megfürdetett. Kezdtem ismét bekómálni a fáradtságtól, így mikor már tiszta voltam megtörölt, és visszavitt az ágyamba. Betakart a pihe-puha paplanommal, amit Nana vett nekem, és én úgy éreztem, mintha egy bárányfelhőben feküdtem volna. Jimmy halkan felöltözött, majd a párnám mellé tette a telefonomat.

- Beállítottam az ébresztődet, gyönyörűm. - súgta halkan.

- Mhm... - motyogtam, majd átöleltem a nyakát, ahogy odahajolt egy búcsúcsókra. - Bújj vissza mellém! - kértem.

- Nem lehet, Vicky. - sóhajtott panaszosan. - Még azelőtt elmegyek, hogy az egész ház megtudná, itt töltöttem az éjszakát veled. És át is kell öltöznöm.

- Ebédelsz velem? - húztam közelebb az arcát magamhoz, és apró puszikat nyomtam borostás állára. Gyengéden megcsókolt, csak azután húzódott el tőlem.

- Ha jó a menü, mindenképpen. - búgta, majd hangtalanul kiosont a szobámból, én pedig visszazuhantam a tudattalan állapotba, és fél hétig meg se moccantam.

Kipihenten ébredtem a telefonom zörgésére. Hála a hajnali zuhanynak, csak gyorsan fel kellett öltöznöm. Kinéztem az ablakon, elég zord volt az időjárás. Az ég beborult, rusnya felhők borították, az eső csöpörgött, én pedig önkéntelenül is megborzongtam. Vancouver-ben sokkal hamarabb őszire váltott az időjárás, mint azt reméltem. Felkapcsoltam a villanyt, majd kitártam a szekrényajtómat. Elővettem egy csípőfarmert, amolyan répa fazont, vastag zoknit húztam hozzá, amibe beletömködtem a nadrág szárát is. Nem szerettem fázni, és ahogy elnéztem a kinti tájat, még a szél is fújt. Felvettem egy fekete, koponya-mintás, hosszú pólót, arra egy kötött kardigánt, majd belebújtam barna gumicsizmámba, és meg is lódultam a konyha felé. 

Meglepődtem, mikor apát és Nana-t már lent találtam, azt hittem, egyikük sem kelt még fel. Ehhez képest apa már a reggelijét ette az asztalnál, Nana pedig a kávéfőző mellett várakozott. Leültem apa mellé, és nekiláttam a számomra odakészített zabkása elfogyasztásának. Nana mennyei reggeliket tudott készíteni. 

- Nem fogsz így fázni, kincsem? Elég cudar idő van. - nézett rám apa a ham and eggs-e fölül. 

- Felveszek egy dzsekit is, apa. - ígértem neki. Imádnivaló volt, amiért így aggódott értem. - Hogyhogy ilyen korán ébren vagytok ti is? - kérdeztem, hisz előző reggel egyedül készülődtem. Nana letett egy nagy bögre kávét elém, majd megtoldotta egy általa készített hatalmas szendviccsel is, hogy legyen mit ennem tízóraira.

- Felvert minket az eső hajnalban. - jegyezte meg apa csevegő hangon, miközben felszeletelte a szalonnáját. - És Jimmy se tud macska léptekkel kiosonni a házból. - elpirultam. Pont ezt akarta elkerülni Jimmy is, hogy apáék megtudják, itt töltötte velem az éjszakát.

- Ez ciki... - motyogtam. Féltem, hogy az a két ember, akiket igazából a családomnak tartottam, el fognak ítélni engem, és azt nem tudtam volna elviselni. Nem mertem egyikőjükre se nézni, csak turkáltam a kanalammal a reggelimet.

- Ez a ti dolgotok, kincsem. - fogta meg a kezem apa egy pillanatra, majd fojtatta az evést. - Mi nem ítélkezünk felettetek.

- Jimmy-nek viszont le kellene zárnia a házasságát, ha az nem működik. - ült le mellém Nana. - Nem szeretném, ha bántana téged, vagy szórakozna veled, bár egyáltalán nem úgy hangzott a tegnapi vallomása, mintha azt tenné.

- Jimmy nem tudja, mit akar. Egyelőre. - néztem Nana-ra. Jól esett, hogy támogattak. - Úgyis nekem kell eldöntenem, mit is akarok kezdeni ezzel az egésszel, mert ha én akarni fogom őt, akkor semmi sem állhat kettőnk közé. - dacosan felszegtem az államat, és nagyon magabiztosnak éreztem magamat. Kezdtem egyre komolyabban venni Jimmy kijelentéseit. 

- Azért mond neki, ha találkoztok bent, hogy nem kell hajnalban kilopóznia, nyugodtan velünk reggelizhet. - paskolta meg a vállamat Nana. - Tudom, hogy hiányzik neki a főztöm.

Erre már elnevettem magam. Betettem a szendvicset a táskámba, felkaptam a fogasról a barna dzsekimet, felrángattam rajta a cipzárt, majd miután egy-egy cuppanós puszit adtam apának és Nana-nak is, kifutottam a kocsimhoz. Nem akartam esernyővel vesződni, így a kabáton kapucniját feldobtam a fejemre, és a pocsolyákat gondosan kikerülve sasszéztam a Volvo-hoz. Ahogy beültem, rögtön bekapcsoltam a fűtést, a szél teljesen átfagyasztott. A gumicsizmám talpa néha lecsusszant a pedálról, így elég érdekesen vezettem, de nem törődtem vele. Bekapcsoltam a zenét, és Linkin Park számokat üvöltöttem jó hangosan egész úton a telep felé.

Beparkoltam a szokott helyemre, szinte suhantam fel a lépcsőkön az irodába, miután kigyönyörködtem magam Jimmy izmos testében, ahogy a körfűrésznél dolgozott a fával. Tekintetünk egy pillanatra összekapcsolódott, megálltam a lépcső közepén. Rám mosolygott, majd tetőtől talpig kéjesen végigmért, és mit sem törődve a többiek jelenlétével, vagy hogy figyelnek e minket, apró csókot dobott felém. Úgy csináltam, mintha elkaptam volna, majd a kabátom zsebébe tettem volna. 

Mit művelt velem Jimmy? Kezdtem ellágyulni teljesen, és ez annyira nem tetszett, annak ellenére sem, hogy nagyon is élveztem azt, ami kettőnk közt kialakult. Bementem az irodába, beültem a helyemre, és szinte levegőnek néztem Sarah-t, aki igyekezett is annak tűnni. Amanda nem igazán értette, hogy mi folyt kettőnk közt, de okos nő volt, így nem firtatta a hirtelen kedélyváltozást. Délben Jimmy bekopogott az ajtónkon, hogy elhívjon ebédelni. Vele és a munkásfiúkkal együtt mentem át a közeli étterembe, élveztem az eső utáni időt, és a pocsolyákba ugráltam a csizmámmal, hogy lefröcsköljem Jimmy-t. Mikor visszaértünk a telepre, mindenki ment a maga dolgára, és a nap további része jó hanglatban telt.

A munkaidő leteltével Jimmy szokás szerint megvárta, hogy mindenki összeszedje magát, és miután már csak ketten maradtunk, ő zárt és bekapcsolta a riasztót. Az autóink mellett még csókolózott velem egy kicsit az újra eleredt esőben, de aztán mennie kellett haza Gabrielle-hez, és én nem tartottam vissza. Meglátogattam Melanie-t, elmeséltem neki a fejleményeket, és játszottam a kis Robbie-val.

Teltek-múltak a napok, hetek, és Jimmy-vel szokott forgatókönyvet alakítottunk ki. Ha Gabby ügyelt, akkor nálam aludt, és hozott magával váltóruhát is, hogy eleget tegyen apa és Nana kérésének, velünk reggelizett, és együtt indultunk munkába. Ez azután is így volt, hogy apa visszajött dolgozni a gyógyult lábával. Volt, hogy késő délután átjött hozzánk, néztünk egy filmet, vagy elvitt engem a bárba, hogy igyunk egy koktélt, és táncoljunk egy kicsit. Nem hozta szóba többé azt, hogy mi is volt ez, ami kettőnk közt kialakult, de én rettegtem, hogy eljön majd ez a pillanat is, mert nem tudtam volna hazudni neki az érzéseimről.

Egyre több időt töltöttünk együtt, és már magamon is láttam, hogy nem csak a szex miatt csináltam az egészet. Egyre nehezebben engedtem el magam mellől, mindig többet és többet akartam belőle, és hiányzott, ha nem volt velem. Gabrielle vörös posztó lett a szememben, örökösen féltékeny voltam rá, mert elvette tőlem ezt a pasast, többet lehetett volna vele, mint én, és mégsem becsülte meg őt. Ugyan Jimmy nem mondta el, mi nem klappolt kettejük közt, én meg nem akartam kellemetlen helyzetbe hozni vele, hogy megkérdezzem, fatális baromnak tartottam ezt a nőt, amiért nem úgy bánt a férjével, ahogy megérdemelte volna. 

Még magam se mertem hangosan beismerni, kimondani, de... a kurva életbe is! Beleszerettem Jimmy Buck-ba újra. Vagy ki se szerettem belőle soha, a fene se tudja...




Voáláááá! Meghoztam az új részt!!!! Remélem, hogy tetszeni fog nektek, és írtok nekem egy pár sort! (nagyon-nagyon-nagyon szeretnééééém! <3 

Csóközön, Arielle




6 megjegyzés:

  1. Édesem, ez már megint egy olyan rész lett, amit felfaltam a szemeimmel.
    Eszméletlen hogy tudod a szálakat kavarni.
    Nem tudok mit írni, csak a szokásosat, ez egy TÖKÉLETES rész lett megint.
    Imádtam, ahogy Jimmy, Vicky beszólásával vágott vissza. "Ha jó a menü mindenképpen. " :D
    Eszméletlen páros, de csak szeretni lehet őket. Kíváncsi leszek, hogy mi fog történni, ha felbukkan John, mert lassan már annak is itt az ideje. :D
    Alig várom a folytatást. Puszi: Dolores <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  2. Szia!!
    Azt hiszem mindenki ezt a pillanatot várta. Nagyon örülök h végre idáig eljutott a kapcsolatuk. Már alig várom h Gabby eltunjon a képből és együtt legyenek nyilvánosan is!!
    Nagyon de nagyon várom a kövi részt!!
    Puszi Lolo.

    VálaszTörlés
  3. SZUPER,FENOMENÁLIS,FANTASZTIKUS,FRENETIKUS,CSÚCSSZUPERÜL,CSODÁLATOSAN TÖKÉLETES LETT!!!! ♥♥♥♥♥♥♥ Ittam minden egyes sorát az első szótól az utolsóig!!! ♥♥♥♥♥♥♥
    Annyira de annyira vártam már ezt a pillanatot, hogy idáig eljusson ennek a két lükének a kapcsolata és annyira örülök neki,hogy végre elérkezett!!! ♥♥♥♥♥♥♥ Vicky ezen mondatát annyira de annyira imádtam: „„- Lehet, hogy ugyanúgy rád vagyok kattanva én is, Jimmy. Lehet, hogy nekem is minden más most, mint 6 évvel ezelőtt. - félszegen elmosolyodtam, mire ő hirtelen megcsókolt.” És annyira örülök neki, hogy végre Vicky jobban nyitott és megnyílt Jimmynek!:) És azt is annyira de annyira imádom, amikor ezek ketten civódnak egymással,mint itt is: „„ Ahogy ülő helyzetbe kerültem, felkapott a karjaiba, és elindult velem a fürdőszobámba.
    - Tudok ám járni, faszfejkém. - néztem rá szemöldök ráncolva.
    - Tisztában vagyok vele gyönyörűm, de pehelykönnyű vagy, és én miért ne vihetnélek a karomban? - kérdezett vissza olyan édes arccal, hogy szinte beleolvadtam a karjaiba.” ♥♥♥♥♥♥♥ :DD Jajj Jimmy annyira édes volt, ahogy „hajnalban” elköszönt Vickytől! Itt volt az egyik olyan pillanat, amikor olvadoztam!:3 És Jimmy beszólásait is annyira imádom!!:D „„- Ebédelsz velem? - húztam közelebb az arcát magamhoz, és apró puszikat nyomtam borostás állára. Gyengéden megcsókolt, csak azután húzódott el tőlem.
    - Ha jó a menü, mindenképpen. – búgta...” Ilyenkor komolyan meg tudnám zabálni!!:DD Dean és Nanát is anyira de annyira imádom, annyira édesek,hogy támogatják Vickyt és mellette és Jimmy mellett állnak!:) De az a pillanat amikor cseppfolyóssá olvadtam az ez a momentum volt: „Rám mosolygott, majd tetőtől talpig kéjesen végigmért, és mit sem törődve a többiek jelenlétével, vagy hogy figyelnek e minket, apró csókot dobott felém. Úgy csináltam, mintha elkaptam volna, majd a kabátom zsebébe tettem volna. „♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Gabriellere térve pedig nem csak Vicyk szemében vörös posztó a nőcske…..és akkor még enyhén fogalmaztam!:D
    Vicky ezen mondatát is IMÁDTAM és tökéletes lezárása volt a fejezetnek: „Még magam se mertem hangosan beismerni, kimondani, de... a kurva életbe is! Beleszerettem Jimmy Buck-ba újra. Vagy ki se szerettem belőle soha, a fene se tudja...”♥♥♥♥♥♥♥ Remélem nagyon hamar érkezik a folytatás, ígérem ,hogy addigra sikerül visszavarázsolnom magamat a cseppfolyós halmazállapotból amibe a fejezet hatására kerültem!:) ♥♥♥♥ IMÁDÁS van EZERREL!!! ♥♥♥♥♥♥♥
    Puszi:Pixy
    Ui.: Drága olvasótársaim tessék komizni!:D
    A frissített Best of-ot természetesen küldöm!:)
    Remélem nem hagytam ki semmit amit le akartam írni, tudniillik ez már a harmadik kommentem, mivel a blogger vicces kedvében volt és kétszer egymás után eltűntette pont az elküldés előtt a kommimat…. :/ De túljártam az eszén ugyanis ez már a wordben készült!!:DD Ezen is meglátszik, hogy a FAINTNESS függőség mikre nem képes sarkallni az embert!:) ♥♥♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  4. Jujj jujj jujj! ❤Ez már annyira izgi! Annyira akarom, hogy boldogok legyenek de érzem, hogy annyi nehézség vár még rájuk.. :/ visszatérve a kedvenc írónőmre, ismét tökéleteset alkottál! Olyannyira rabul ejt ez a történet, hogy naponta számtalanszor megnézem, van-e új.. Nagyon várom már az újat :3 siess vele, kérlek, persze tudom a jó munkához idő kell :) szuper vagy! :* Imádlak történetestől s mindenestől!!! ❤Puszii! :* :* :*

    VálaszTörlés
  5. Jujj jujj jujj! ❤Ez már annyira izgi! Annyira akarom, hogy boldogok legyenek de érzem, hogy annyi nehézség vár még rájuk.. :/ visszatérve a kedvenc írónőmre, ismét tökéleteset alkottál! Olyannyira rabul ejt ez a történet, hogy naponta számtalanszor megnézem, van-e új.. Nagyon várom már az újat :3 siess vele, kérlek, persze tudom a jó munkához idő kell :) szuper vagy! :* Imádlak történetestől s mindenestől!!! ❤Puszii! :* :* :*

    VálaszTörlés
  6. Szia
    Köszi,hogy befogadtatok. :DDDD
    A rész nagyon jó lett. Akkor mikor az apjáék elmondták,hogy Jimmy lebukott, elkezdtem röhögni. :D
    Na meg a vége...Mintha Jimmyt hallanám az utolsó mondatnál. :)
    Nagyon izgalmas történetet írsz...SIESSS a kövivel :* Puszi

    VálaszTörlés